środa, 1 grudnia 2010

Rozdział 7 Polcia w Domuuuuu:)

Dojechaliśmy do szpitala A ja odrazu pobiegłam przywitać się z Polcią
__________________________________________________________________________

E-Hej Polcia jak się czujesz?

P-W miare dobrze

E-No to ja się cieszę

P-Ja też ty

E-A kiedy cię wypuszczą?

P-Powinni dzisiaj bo rozmawiałam z lekarzem wiesz

E-No to super

L-Emi gdzie ty tak pędziłaś

P-Do mnie

L-A właśnie Polcia jak tam

P-Dobrze

L-No i tak ma być

P-Widze że przyszedł Wojto

L-No

W-Siemka

M-Hej Lula co robisz

L-Nic a chcesz iść ze mną i z Wojtkiem na lody

M-Pewnie że tak ale muszę zapytać się mamy

L-No to idź się pytać ok

M-Ok

Max odszedł od nas a my wszyscy rozmawialiśmy

E-Polcia a może ja pójdę porozmawiać z lekarzem i wypuści Cię teraz?

P-Możesz iść

E-Lula idziesz ze mną

L-Pewnie Wojto chodź

W-idę skarbie

________________________________________________

E-Dzień Dobry panu mogła bym z panę porozmawiać?

D(czyli doktor)-Tak ale szybko

E-Czy Polcia Gardziel mogła by dzisiaj wyjść ze szpitala?

D-Ta pani co leży pod 5?

E-tak ona

D-Tak tylko że będę musiał zmierzyć temperaturę

E-Aha dobrze dziękuję bardzo do widzenia

D-Do widzenia
*********************************************************

Gdy wróciłam z Lulą i Wojtkiem do Polci to ona była smutna a Więc zapytałam się jej:

E-Czemu jesteś smutna

P-A nie ważne

E-Dla mnie akurat tak

P-Alex mnie wo gule  nie odwiedziła ani razu

E-I z tego powodu jesteś smutna?

P-Tak

E-Zaraz do niej zadzwonię i powiem że przyjeżdżamy ok

P-Ok Dzięki

E-Nie ma za co

ROZMOWA TELEFONICZNA Z ALEX:

E-Hej słuchaj Polcia dzisiaj wychodzi ze szpitala

A-Tak no to super

E-Dla ciebie ale dla niej nie

A-Dlaczego dla niej nie?

E-Powiedziała mi że ani razu jej nie odwiedziłaś w szpitalu to prawda?

A-Prawda ale dzisiaj ją zobaczę

E-To ja i Lula zawsze się pytaliśmy ciebie czy chcesz z nami jechać do szpitala a ty mówiłaś że nie

A-Oj Będziesz się teraz kłócić?

E-Tak będę bo ani razu jej nie odwiedziłaś

A-Bo byłam zajęta

E-Zajęta ciekawie czym możesz mi powiedzieć?

A-Nie ważne nie twoja sprawa

E-Słuchaj ja nie mam ochoty gadać z Tobą przez telefon jak przyjadę do domu to poważnie sobie porozmawiamy ok

A-Spoko
******************************************

L-I co powiedziała

E-Oj lepiej ci nie mówić

L-Aha ok

A w pewnym czasie przyszedł lekarz zmierzyć Polci temperaturę

E-I jak panie doktorze może Polcia wyjść ze szpitala?

D-tak może wyjść tylko mam do pani sprawę mogła by pani się opiekować z pani przyjaciółką Polcią?

L,E-Tak pewnie nie ma problemu

D-A  w takim razie Do widzenia

L-Do widzenia

A więc Polcia wróciła do domu

2 godziny później
***************************

A-Hej Polcia jak ty się czujesz?

P-Dobrze tylko jestem wściekła na ciebie bo ani razu mnie nie odwiedziłaś w szpitalu

A-Bo miałam coś ważnego

P-Ważniejszego ode mnie?

A-Nie tak bardzo

P-No to mogłaś mnie odwiedzić a nie zgrywach Huj wie kogo

A-Polcia nie denerwuj się tak

P-Ja się nie denerwują tylko ci mówię ok ale pamiętaj o mnie

Polcia ubrała się wTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

A-Ładnie wyglądasz

P-Dzięki Bo ide z Justinem do kina

J-Hej słące to dla ciebie te RÓŻE

P-Oj miśku bardzo ci dziękuję

E-Justin pamiętaj opiekuj się niom

L-Właśnie Emi rację

E-Dzięki Lula jesteś KOCHANA
_____________________________________________________________

E-Alex możemy porozmawiać

A-Pewnie tylko że muszę się ubrać

Alex ubrała się w Spodnie Bluzkę Buty lekki makijaż

A-Tak Nie jestem już z Chrisem:(

E-CO ty oszalałaś

A-Nie mówię ci prawdę

E-Ale co się stało pomiędzy wami?

A-Nie ważne

E-Alex powiec mi całą prawdę

A-Nie

E-Jeżeli nie to Chris mi powie

A więc zadzwoniłam do Chrisa :

ROZMOWA TELEFONICZNA:

E-Hej Chris

CH-Hej Emi Polcia już w domu?

E-Tak

CH-No to supeer

E-Chris nie zgrywaj bohatera lepiej mi powiedz co się stało pomiędzy TOBĄ a ALEX

CH-Sorki ale nie mam ochoty mówić i to nie jest rozmowa przez telefon

E-W takim razie spotkajmy się za 15  minut w kawiarni u Basi ok

CH-Ok no to pa

E-Pa
************************************

E- A więc ubrałam się w TOOOOOOOOOOOOOO

L-Ładnie wyglądasz:)

E-Dziękuje wiesz co wychodzę będę za 2 , 3 godziny ok

L-Ok a  gdzie będziesz tak długo?

E-Z Chrisem

L-A co się stało ?

E-Alex i Chris nie są już razem

L-CO kłamiesz mnie ?

E-Nie mówie ci całą prawdę

L-A mogę iść z Tobą ?

E-Na pewno tylko upszedze Chrisa ok

L-Ok

I ZADZWONIŁAM DO CHRISA

E-Hej Chris mam pytanie czy może przyjść ze mną Lula?

CH-Tak jak chce to niech przyjdzie

E-Ok no ta za 15  minut w Kawiarni ok

CH-Ok

**************************

E-Lula idziesz ze mną

L-No to super poczekaj tylko sie przebiorę ok

E-Ok

L-A więc Lula ubrała się  w  TOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
E-Wyglądasz ślicznie

L-Dzięki ty też

E-Ok to idziemy ?

L-Idziemy

_____________________________________________________________________________________-

Siemka Tu Kamcia wszystkiego dowiecie się w 8 Rozdziale

Czytajcie Proszę i dodawać komy:)

POZDRAWIAM ; LULĘ  OLCIĘ  POLCIĘ  I LULI DZIDZIĘ

HEHE ŻART

DO NASTĘPNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz