środa, 22 grudnia 2010

Rozdział 18 Imprezaaa

Nagle ******************************


Wstała Emi


CH-Dzień dobry śpiochu

E-Śmieszne wiesz

A-Wyspałaś się?

E-A dlaczego pytasz?

L-Bo spałaś jak niemowlę

E-Ja napewno nie ja tylko spałam godzine

W-Godzine chciałaś powiedzieć 3 godziny

E-Oj no dobra byłam zmęczona

L-No to dobrze przynajmiej się wyspałaś

CH-Emi a możemy zrobić impreze ?

E-A dlaczego się mnie pytasz?

CH-No bo Alex mówiła że twoja mama nas odwiedzi

E-A nawet jeśli nas odwiedzi no to nic nam nie zrobi :)

W-No to co robimy  impre?

L-Miśku a ty i tak nie umiesz tańczyć

W-No to co ale chcem to rozkręcić

L-Ok

Alex ubrała się w TO

Lula Ubrała się w TOO

A Ja ubrałam się w TOO

E-Lula i Alex jak wy ładnie wyglądacie

A , L-Ty Też

CH-A ja Już ni nie mogę powiedzieć

W-A ja  w też nic to nie fer


L-Miśku superrr

A-Ty też Chris

E-No to co zaczynamy impre?

L-Tak

W-Pewnie

CH-Nomm

A-TAk!!!

E-No to ja włącze muzee

L-Ale głośno ok

A-Ok

NAGLE KTOŚ ZAPUKAŁ DO DRZWI

L-Ciekawie kto to no nie

A-NOO

E-Chłopaki ja otworze ok

CH, W -Spox

OTWORZYŁAM DRZWI A TO BYŁY NASZE DWA PLASTIKI

E-Co Selena i Demi

S-Tak to właśnie my przyszłyśmy na impre

D-Przyszłyśmy się zabawić

S-Demi to samo powiedziałam

E-Ale ja was nie wpustrze

D-Dlaczego

S-Właśnie dlaczego

E-Bo nie i koniec tematu

S-Nie lubisz nas?

E-Czy ja was nie lubię ja was nie nawidze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D-Szkoda a byś była taka piękna jak my wszyscy by cię chcieli

E-HAHAHAHA

S-Ona ma racje WSZYSCY BY CIĘ CHCIELIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!

E-Ale ja może nie chce mieć chłopaka i nie chce was widzieć no to narazie

S-PA

D-Pa brzydulo

E-Ja czy wy bo macie tyle tapety na sobie to nie wiem czy to makijaż czy ktoś wam wylał farbę na buzie

D-Śmieszne

E-No nie i to jak HAHHA

S-Demi chodź idziemy stąd

WESZŁAM DO DOMU I ZAMKNEŁAM DRZWI

L-Kto to był?

E-Zgadnij

L-Nie wiem

E-Selena i Demi

L-Te plastiki?

A-TAk one

L-Co chciały

E-Przyjśćna impreze

L-Żal mi ich

W pewnym czasie

____________________________________________

HEJKA TO ZNOWU JA KAMCIA MACIE 18 ROZDZIAŁ

W KOŃCU POJAWIŁY SIĘ PLASTIKI HEHE

POZDRAWIAM ; LULĘ OLCIĘ NOI KASIĘ :)

DO NN

PAPAPAPA

BUZIAKI DLA WAS DZIEWCZYNY :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz