czwartek, 30 grudnia 2010

Rozdział 21 Zmienione plany

Nagle_________________________________________

Oscar wysypał popcorn...

E-Ooo i co teraz ??

O-Nic powiem że rozsypałem popcorn

E-Ale ty jesteś dzielny

O-Naprawdę ?

E-Tak a czy mogę ci mówić Patryk??

O-Tak jasne ....Jak chcesz bo mi to tam obojętnie wiesz

E-Zgoda no to Patryk dajmy sobie spokój na kino chodźmy na deser lodowy

Pa(czyli Patryk)-Na deser ???

E-A coś ci nie pasuje??

Pa-Mi pasuje nie wiem jak tobie

E-No to co jedziemy?

Pa-Tak ale ja nie wiem gdzie tu jest jakaś Lodziarnia?

E-Ja ci powiem

WYSZLIŚMY Z KINA I POJECHALIŚMY NA DESER LODOWY

PO 40 MINUTACH BYLIŚMY

ZAMÓWIŁAM NAM DESER

E-Dzień Dobry po proszę dwa DESERY LODOWE

S-(sprzedawczyni)-Proszę bardzo

E-Ile płacę ??

S-19,50

E-Aha Proszę bardzo

Dałam pieniądze i podeszłam z deserami do Patryka

E-Proszę ten dla ciebie!!!!

Pa-Dziękuje

I dał mi buziaka był taki słodki jak ten deser

Pa-Podobał się całus???

E-Pewnie

E-Patryk słuchaj robię Luli imprezę z okazji 16 lat

Pa-Fajnie

E-I może pomożesz  wraz z Wojtem jej chłopakiem Alex no i Chrisem

Pa-Z  Chrisem to mój kuzyn

E-Tak ja wiem no to co pomożesz??

Pa-Oczywiście

E-Ale najpierw zapoznam cię z Alex Wojtem i Lulą

Zjedliśmy Desery i pojechaliśmy do domu

Gdy byliśmy weszłam  do domu do kuchni i przedstawiłam Patryka

E-Lula proszę poznaj mojego chłopaka Patryka

Pa-Bardzo mi jest miło ciebie poznać :)

L-Mnie ciebie też

Patryk sobie powiedział w myślach

Pa-Powiedział po cichu ale ona jest ładna

E-Patryk Poznaj Chłopaka Luli Wojtka

W-Siemka Gościu

Pa-No Siema Patryk

W-Wojtek mów mi Wojto ok

Pa-Ok

E-No i na końcu Poznaj Alex dziewczynę twojego kuzyna

A-Hej Alex

Pa-Hej Patryk

CH-Siema Patryk jak tam u CB

Pa-U mnie wszystko w porządku gadaj co tam u CB

Tak się rozgadali a ja poszłam się przebrać

L-A ty co przebrałaś się  w TO

E-Tak jakoś tak

Pa-Ładnie wyglądasz



E-Dzięki a może chcecie czegoś się napić

Poszłam nam po wodę

A Lula z Emi odeszły na 5 minut

L-Mam złe przeczucie co do Patryka

A-Dlaczego???

A-Miły z niego facet

L-No tak ale widzisz to jak on się na mnie dziwnie patrzy??

A-Nie Lula przestań on ma Emi i będzie z nią nie bój się nie zerwie z Emi specjalnie bo ujrzał ciebie

L-Mam nadzieje bo jak zerwie to ja go zabije bo Emi dla mnie jest jak siostra i się o nią martwię wiesz

A-Wiem bo to widzę i zrobisz wszystko by był z nią

L-Ok Chodź dołączymy do grupy

A-Emi a dla mnie woda ??

E-Sorki już ci podaje trzymaj

A-Dzięki

Lula po prosiła Patryka na bok

L-Patryk Możesz na chwile pójść ze mną ??

Pa-A po co ??

L-Chcę się coś ciebie zapytać

Pa-Ok

Pa-Skarbie zaraz przyjdę ok

E-OK


L-Słuchaj nie podoba mi się jak na mnie patrzysz

Pa-Jak ja patrze na ciebie ??

L-Tak mam takie przeczucie że coś zrobisz Emi

Pa-A niby co miałbym jej zrobić ?

L-Nie wiem na przykład zerwać z nią

Pa-No co ty dla kogo dla ciebie??

L-Tak bo puszczasz mi oczka itd

Pa-A może mi się podobasz

L-Słuchaj jeżeli rzucisz Emily To twoja noga tutaj więcej nie powstanie rozumiemy się??

Pa-Bardzo dobrze

E-Ej Co się tak rozgadaliście

L-A o takich tam

E-Patryk chodź pokarze ci mój pokuj

Pa-Z miłą chęcią zobaczę

Emi i Patryk poszli na górę

W tym czasie

_________________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

CO TAM U WAS MACIE 21 ROZDZIAŁ A JA NIE WIDZĘ ŻADNYCH KOMĘTARZY ;(

CZY POKARZĄ SIĘ PRZYNAJMIEJ 3 TO W TEDY DODAM 22 ROZDZIAŁ A BĘDZIE CIEKAWY

POZDRAWIAM LULĘ OLCIĘ POLCIĘ WOJTA CHRISA JUSTINA I PATRYKA HEHE

Z JUSTINEM I CHRISEM TO ŻART

TO JEST MOJE GG 21011954 JEŻELI BĘDZIECIE COŚ DO MNIE PISAĆ TO Z MIŁĄ CHĘCIĄ

BUZIAKI DLA WAS HEH


DO NN:):)

6 komentarzy:

  1. hej jestem Kasia
    super blog czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty !! :))
    Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemanko!
    super blog czekamy na nastepny
    masz talent
    Olqqqqqqqqqq

    OdpowiedzUsuń
  4. Kama masz talent do pisania bloga ...

    Ja szaleje za JB i jutro się z nim zobaczę

    Pozdrowienia z Kanady

    OdpowiedzUsuń
  5. No siemka
    właśnie przeczytałam twoje wszystkie rozdziały
    i napisze szczerze
    "jesteś świetna"
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń