niedziela, 19 grudnia 2010

Rozdział 15 Zaręczyny Alex i Chrisa

Nagle CHRIS POWIEDZIAŁ
_________________________________________________________________________________________

CH-To co robimy????
L-Chris coś innego miałeś powiedzieć
W-No właśnie
A-O co chodzi ??
L-No Chris o co chodzi powiec jej
CH-Dobra niech wam będzie :(
A-Miśku o co chodzi?
CH-Alex czy zostaniesz moją na życzyną ?
A-CO
Alex ta wiadomość zdziwiła ale powiedziała
A-Naprawde chcesz abym ja nią była
CH-Tak ja CIĘ KOCHAM MOJE ŻYCIE BEZ CIEBIE JEST POJEBANE
A-WOW dobra niech ci będzie zostane twoją na życzoną
L-Jest HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
W-No to oblejemy to ?
L-Ja się zgadzam
A-Ja też
CH-Chwila Chwiala a ten PIERŚCIONEK to dla ALEX
A-Chris bardzo ci dziękuje
L-Szkoda że nie ma z nami Emi
W-No ona biedna leży w tym szpitalu
CH-No trudno
W-A może tak ją teraz odwiedzimy ?
L-Co o tej godzinie
CH-No to co szpital jest czynny całą dobe
L-OK
A-To ja idę sie ubrać
Alex ubrała TO
CH-WOW Ślicznie
A-Dziękuje
L-No to ja też idę się ubrać
Lula ubrała sie W TOO
W-Słące ślicznie a ty wogule jesteś moją dziewczyną
L-Tak a co ?
W-Bo ja cię wo gule nie poznaje
L-Aha to jestem aż tak piękna??
W-Tak Ej no dobra jedziemy
A-No wszyscy gotowi ?
CH-Tak wychodzimy
L-Czekajcie muszę zamknąć dom
Lula zamkneła dom i wsiedli do SAMOCHODU
Po 15  minutach byli u Emi
L-I widzicie Emi śpi
A-No to przyjedziemy Jutro
CH-Uwaga Emi się budzi :)
E-O Hej co wy tu tak późno robicie ??
L-Przyjechaliśmy do ciebie
E-No to super
A-No to był pomysł Wojtka
E-Aha a wy dziewczyny ślicznie wyglądacie
A,L-Dzięki
CH-Emi
E-Słycham cie
CH-Mamy dla ciebie dobrą wiadomość
E-Jaką
CH-domysl się
E-Jutro wychodze ze szpitala ??
L-Nie dopiero za 2 dni
E-Co aż za 2 dni ŻAL.PL
A-Domyśliłaś się jaka to wiadomość
E-YYYYY Nie powiedcie Mi PROSZE:((
A-OK Chris mów
CH-OK Ja i Alex jesteśmy zaręczeni :)
E-CO a ja nic o tym nie wiem  Kiedy jak gdzie
A-Dzisiaj u ciebie w domu
E-WOW Czemu jak mnie nie ma w domu to dzieją się takie rzeczy ?
W-Nie wiemy
E-Aha a to kiedy impreza ?
CH-Jak ty wyjdziesz ze szpitala
E-Co będziecie na mnie tak długo czekać ?
L-Tak będą aż dwie imprezy ?
E-Jakie ?
L-Chrisa i Alex zaręczyny noi Moje i Wojta :)
E-Ej no to super
W-NO i to jak
E-Wiecie co jedcie już do domu już jest 23:45
L-OK
A-OK
CH-OK
W-Nie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ja chce jeszcze zostać
E-Hehe zobaczymy się jutro papapa
A,CH,W,L-No papa
POWIEDZIELI TO TAK RÓWNO ŻE AŻ SIĘ UŚMIAŁAM
L-No to paa
W-Właśnie KOLOROWYCH SNÓW
E-Oj dobra dziękuje papapapapa
ALEX CHRIS WOJTO I LULA POJECHALI DO DOMU
A-Ale ja jestem padnięta
L-Nie tylko ty
CH-Mi się chce spać
W-Mi też
PO 15  MINUTACH BYLI W DOMU
L-ja ide na góre spać narazie
W-Czekaj Lula ja też idę
A,CH-No narazie do Jutra
LULA I WOJTO POSZLI NA GÓRE SPAĆ
A-Miśku a ci się nie chce spać
CH-Chce i to jak bardzo
Po 25 Minutach Alex i Chris już spali
____________________________________________
HEJKA TU KAMCIA MACIE 15 ROZDZIAŁ
ALE JA NIE BĘDE PISAĆ JAK WY NIE CHCECIE DODAWAĆ KOMÓW
POZDRAWIM ;  LULĘ OLCIE KASIĘ I TYŚKĘ
A O PAULINIE NIE CHCE MI SIĘ PISAĆ
NARAZIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz