poniedziałek, 20 grudnia 2010

Rozdział 16 Emi już w DOMUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po 25 Minutach Alex i Chris już spali
___________________________________

Emi próbowała dodzwonić sie do Alex Chrisa Luli i Wojtka

Ale nikt nie odbierał

TAK MINEŁA CAŁA NOC

Ranek

CH-Co to wszyscy śpią która tu godzina

A-Miśku daj na luz jest dobiero 9:35
CH-Dopiero jak o 10 mieliśmy być u Emi

A-Oj ja zapomniałam

CH-Obudzić Wojta i Lule????

A-Takkkk

CH-E wy wstawajcie

W-Po co
CH-PO Huja wiesz żartuje jedziemy do Emi

L-Oj zapomniałam

Lula się zerwała  szybko z łóżka

L-Wojto raz dwa szybko

W-Już ide się ubrać

L-Ja też

LULA UBRAŁA SIĘ W  TOO
W-E no Kwiatuszku super  wyglądasz

L-Dziękuje

W-Chdź idziemy na dół coś zjeść i jedziemy do Emi

L-WOW Alex jak ty się odwaliłaś

A-Ja nie ....  Macie tutaj jajecznice jedcie i przyjdcie do samochodu ja i Chris już tam będziemy ok

L-OK

Gdy Lula i Wojto zjedli poszli do samochodu

W-No to co jedziemy?

CH-No

L-Alex wiesz co

A-CO

L-Może jak Emi wyjdzie to pójdziemy z nią na pizze

A-Spox mi  pasuje

Po 30 minutach weszli do samochodu

E-Hejka wam

L-Hej czekaj dam ci buziaka

E-Mam dla was dobrą wiadomość

L-Jaką

E-Dzisiaj  wychodzę ze szpitala :)
A-COOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L-HURAAAAAAAAAAAAA EMI JAK JA SIĘ CIESZE

W-Co się dzieje

L-Emi Wychodzi ze szpitala

CH-Co No to superr

W-Żarty sobie robicie no nie

L-Miśku mówimy prawdę

W-No to co dzisiaj robimy

E-Nie wiem mam nadzieje że dom jest cały a nie w kawałkach??

L-Tak jest całyyyyyy

A-A o której  wychodzisz

E-O 12. Lekarz już u mnie był i wypisał mi zwolnienie

L-Aha

Po 45 minutach Emi już wychodziła

E-Wojto

W-Co

E-Masz może kule w samochodzie ?

W-YYYYYYY nom w bagażniku

E-No to idź z Chrisem a ja się w tym czasie ubieore ok

W, CH-Ok

A więc UBRAŁAM SIĘ W TO

L-Jak ja cie dawno nie widziałam w spodniach

E-NO

A-No to co Wychodzimy ze szpitala

E-Wkońcu papapa

___________________________________

SIEMKA TU KAMCIA MACIE 16 ROZDZIAŁ

PROSZĘ DODAWAJCIE MI KOMY Y

POZDRAWIAM LULE OLCIE I KASIE

DO NN

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz