sobota, 18 grudnia 2010

Rozdział 14 Lula i Wojto sami a później wpadają Alex i Chris :)

Nagle zadzwonił do Luli telefon
____________________________________________________________________________

L-Nie che mi się odbierać

W-Skarbie ale to Emi :)

L-Emi oddawaj ten telefon szybko

W-Oddam jak dasz buziaka dam ale jak odbiore Wojto prosze

L-Wojto mam focha

W-OK Prosze telefon

ROZMOWA TELEFONICZNA Z EMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

E-Hej Lula nie obudziłam cie ?

L-No co ty

E-A daj mi Justina

L-yyyyyy Nie ma ich wo gule

E-A gdzie są ?

L-W Hotelu

E-CO No w końcu Polcia sie ruszyła HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

L-A jak ty się czujesz?

E-Jeszcze mnie noga bardzo mocno boli ii

L-Aha a to szkoda a kiedy możemy cię z Wojtem Alex i Chrisem odwiedzić??

E-Kiedy chcecie a Alex u mnie była

L-Tak a ona wo gule do nas nie dzwoni nie pisze nie wiem co z nią jest

E- Z nią W porządku jest szczęśliwa

L-A wiesz co  Maxsiu zrobił?

E-Nie wiem powiedz

L-Zadzwonił do Wojta w Moim imieniu i powiedziała że ja z Wojtem Zrywam

E-COOOOOOO???????????

L-Naprawdę

E-Lula sorki za niego no nie

L-Spox

E-A co teraz robisz?

L-Oglądam z Wojtem Vive

E-Aha a to zróbcie jakąś imprę a nie siedzicie sami

L-A po co nam impra zaraz wpadnie Alex z Chrisem

E-AAA to ja kończe pozdrów Wojta noi Alex noi Chrisa ok

L-Ok papapapapa

KONIEC ROZMOWY

L-Miśku masz pozdrowienia od Emi

W-Lula Kocham Cie

L-Wojto ja cię też

Zapukali

W-Otworzę

CH-Siemka Ziom

W-Siemka dawajcie wchodźcie

L-Hej Alex jak ty ładnie wyglądasz

Alex była ubrana w TO

A-Dzięki ale teraz idę się przebrać w PIŻAMĘ hehe

L-No idź

Alex poszła do łazienki

CH-Lula co ja mam  zrobić  żeby jej się oświadczyć ??

L-Ja nie wiem

CH-A może ty Wojto ?

W-Wiesz ja jestem chłopem to ja wiem wszystko

L-Śmieszne hahaha

CH-Lula ma racje

L-Chris po prostu daj jej pierścionek i powiedz czy zostanie twoja na życzoną a nie

W-
No właśnie Mój Skarb ma racje

CH-Cicho idzie Alex

A-Omineło mnie coś??

L-CIĘ Nic

CH-Słące masz ładną piźame

A-Dzięki

L-Wiecie co mam dosyć tej Vivy

Nagle CHRIS POWIEDZIAŁ
_________________________________________________________________________________________

HEJKA TU KAMCIA MACIE 14 ROZDZIAŁ

PROSZE DODAWAJCIE MI KOMY PLISSSSSS

POZDRAWIAM ; OLCIA LULE KASIE I TYŚKE

A PAULINY  TERAZ NIE BEDZIE NARAZIE W ŻADNYCH ROZDZIAŁACH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

DO NN:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz