czwartek, 23 grudnia 2010

Rozdział 19 Ciąg dalszy na imprezie

W pewnym czasie

____________________________________________

Przyjechała policja i zaczeła pukać do drzwi

E-Otworzę

L-Nie kolej na mnie

E-Ok no to idź

LULA POSZŁA OTWORZYĆ DRZWI

OTWORZYŁA

L-Dień dobry

POL-Dzień dobry  policja możemy wejść

L-Tak pewnie

W-Dzień dobry

L-A co państwo chcą zrobić

POL-Chcemy wiedzieć co tu się dzieje jest godzina 22;30 a wy macie  impreze

E-Przepraszam ale ja wyszłam dzisiaj ze szpiata i ja zrobiłam tą impreze to jest mój dom

POL-No to w takim razie Franek bawimy się z nimi

E-Słucham

POL-A przepraszam gdzie maniery czy ja i kumpel możemy zostać i się zabawić?

W-Pewnie że tak

A-Zapraszamy

I TAK BAWILIŚMY SIĘ NA IMPREZIE Z POLICJĄ TROCHE DZIWNE ALE BYŁO SUPER

A-Co robimy jest 24

E-Kończymy impre

POL-Przepaszamy za nagłe wejście i dziękujemy za impreze

E-My też do widzenia

PO 30 MINUTACH POSZLIŚMY SIĘ KŁAŚĆ SPAĆ

E-Ja idę się ubrać w PIŹAME

L-Ja też

A-Lula fajna piźama

L-Dzięki a teraz dobranoc

W-Skarbie czekaj ja też idę spać

E-ja też

CH-Ja też

A-Miśku ja też

WSZYSCY POSZLI SPAĆ

Tak mineła noc

RANEK

A-Chris wstawaj

CH-Dlaczego

A-No bo tak no bo nie mam co robić

CH-Ale ja chcem spać

A-No to sobie śpij

W-Hejka

A-hej a ty czemu nie śpisz?

W-Bo wstałem godzine temu

A-A co robimy na śniadanie?

W-Jakieś bułki ?

A-No a do tego kawa

W-nommmmm

Zrobiliśmy śniadanie i włączyliśmy TV

W-Patrz Justin leci w telewizji

A-O matko go to wszędzie

Nagle wstała Lula

L-A co tak ładnie pachnie

A-Ciepła kawa i bułeczki

L-A kto robił?

A-JA z Wojtem

CH-Już wstaje krzyczy z góry i zeszedł na dół

A-A co cie obudziło?

CH-Zapach kawy

L-Aha a jeszcze Emi

E-Siemka wam

A-A ty jeszcze nie ubrana

E-Nie jestem w SZLAFROKU

W-Widzimy fajny ten szlafrok

E-Dzięki

Usiedliśmy do stołó i zjedliśmy śniadanie

Nagle ______________________________________

Dowiecie się 20 rozdziale

POZDRAWIAM LULĘ OLCIĘ KASIĘ I TYŚKE

DODAWAJCIE MI KOMY

********************************************

1 komentarz:

  1. Zajebisty!!!!!!!!!!!!!!!!!Łochowy.Moja krew hehehehe.
    Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń