poniedziałek, 27 grudnia 2010

Rozdział 20 Kino:)

Nagle ______________________________________

Chris wylał na siebie sok

A-Ty ślamazaoro hee

CH-Ale to nie było specjalinie

E-Ta jasne

CH-Oj no dobra było specjalnie bo nie chcesz się śmiać

E-Ja nie chcem hahaha

CH-Teraz to ja moge wiesz co zrobić

L-Nie lepiej tego nie rób ok

W-Lula a co on chciał zrobić??

L-Wysmarowaś się masłem Orzechowym

W-Orzechowym żal

L-No

E-Chris może idź się przebrać

CH-Dobry pomysł za 20 minut będe

A-OK

Chris poszedł na góre a  my zaczeliśmy temat

W-Emi a ty dlaczego sobie żadego chłopaka nie znajdziesz?

L-Wojto przestań

E-Nie Lula on ma rację wiesz dlaczego bo nigdy nie wpadne na tego jedynego

A-Skąd wiesz

E-Bo tak jest zawsze

L-Daj spokojój

E-Ej która godzina ?

W-12:45

E-CO

L-A dlaczego pytasz ?

E-Bo ja jestem umówiona

A-No to idź sie ubieraj

E-Wie sorki ja ide się ubrać

CH-Gdzie ona tak pędzi?

A-Na góre

CH-Po co

A-Ubrać się

CH-Po co

A-Bo musi iść

CH-Gdzie ?

A-Nie wiem

***********************

Byłam ubrana w TO

I zeszłam na dół

L-WOW Ślicznie

E-Dzięki

CH-Stój

E-Dlaczego

CH-A gdzie ty idziesz??

E-Yyy yyy

Bałam im się powiedzieć

CH-No gdzie??

E-OK idę do kina

CH-CO

A-CO

W-CO

L-CO

E-Nie co tylko no

A-A z kim

E-Z Oscarem Miller

CH-Z nim ja go znam

E-Tak kto to jest dla cb

CH-Kuzyn

E-CO

CH-No idź już

Gdy wyszłam zaczeli plotkować na mój temat

L-A ten twój kuzyn jest w porządku??

CH-Tak nie martwcie się

L-Bo ja się o nią martwie

A-A jak ma na drugie imie

CH-Patric czyli Patryk

A-Aha

***********************************

A za domem patrzyli Alex Lula Chris i Wojto jak wsiadam do auta Oscara

L-Ale z niego przystojniak

W-HEJ ja jestem twój

L-Ja wiem tylko próbuje powiedzieć że ma kulture hehe

A-No i to jaką otwiera jej drzwi kupuje jej bukiet

CH-Dobra uspokujcie się

O-Hej wsiadaj do Samochodu

E-Hej Oscar dzięki że po mnie przyjechałeś

O-OK Nie ma sprawy a to dla cb

E-Dla mnie taki BUKIET

O-Tak proszę

E-Dziękuje

Dałam mu buziaka

O-Dzięki za tego buziaka

E-No to co jedziemy??

O-Tak do kina na Film " I  WCIĄŻ JĄ KOCHAM"

E-Tak to mój ulubiony

I pojechaliśmy

PO 45 minutach byliśmy w kinie

O-Kupic jakiś popcron

E-Tak ale ja stawiam

O-Chyba śnisz

E-Dlaczego ??

O-Bo ja stawiam

Nagle_________________________________________

___________________________________

Hejka to ja Kamcia sorki że nie pisałam bo były ŚWIĘTA

CO DOSTALIŚCIE OD MIKOŁAJA HEHE NAPIŚCIE W KOMIE

JAK WIDAĆ DOSZEDŁ NOWY BOHATER

CHŁOPAK EMI

WSZYSTKIEGO DOWIECIE SIĘ W 21 ROZDZIALE

POZDRAWIAM  LULĘ  OLCIĘ I POLCIĘ

DO NN PAPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz