niedziela, 5 grudnia 2010

Rozdział 9 Rozmowa z Alex

Chris sorki ale nie mam ochoty z toba pisać EMI

__________________________________________________________________________

I Nagle Chris był na gg i napisał do mnie wiadomość bo byłam dostępna

CH-Hej Emi Przepraszam za naszą rozmowę

E-Sorki ale nie mam czasu z tobą pisać bo jest godzina 24:30

CH-No proszę wybaczysz mi

E-ja mam ci wybaczyć ciekawie czym?

CH-No tym co się tak zachowałem

E-No nie mnie powienneś przeprosić tylko Lulę

CH-Przeproszę ją jutro

E-Jutro

CH-Tak

E-Chris ty nawet nie masz wstępu do mojego domu

CH-Dlaczego

E-No bo się tak zachowałeś a ja nie chcem gadać z osobą która usiadła przy stoliku z naszymi wrogami ty myślisz?

CH-Tak myśle ale proszę wpuśćisz mnie jutro do domu?

E-Nie!!!!!!!! Rozumiesz to

CH-tak rozumiem :(

I Wysłał mi przez gg smutną minkę

E-Chris nie  przesyłaj mi takich smutnych minek bo to na mnie nie  działa

CH-Ale Proszę

E-Sorki ale muszę kończyć nara

I Zrobiłam sie niewidoczna

CH-Emi ja wiem że ty jesteś niewidoczna

CH-Proszę pogadamy jutro???

Nagle do mojego pokoju weszła zapłakana Alex

E-Alex co ty tu robisz tak późno?

A-Chciałam z Tobą porozmawiać

E-Ale Alex jest godzina 24:35

A-No to co

E-A o czym chcesz ze mna porozmawiać?

A-O Chrisie

E-Co o tym debilu

A-Nie mów tak na niego

E-Alex zrozum on cię zdradził

A-Nie on mnie tylko ja jego

E-CO on cie bo mi i Luli wszystko powiedział

A-tak a co ci powiedział?

E-Alex sorki ale nie mam ochoty o tym gadać  jestem wykończona po wczorajszej rozmowie

A-Ale co on ci powiedział?

E-Nie chce mi się mówić

A-A porozmawiamy Jutro?

E-Jak będe miała ochote ok

A-Ok

A-To ja lece do domu

E-Co o tej godzinie zostań u mnie w domu

A-A gdzie będe spała?

E-W Pokoju GOŚCINNYM

A-Aha ale ja nie chem

E-Alex bez marudzenia idź na dół i kładź się spać ok

A-Ok jesteś kochana

E-Oj dobra Dobranoc

A-Dobranoc

I Alex zeszła do pokoju gościnnego i położyła

Wyszłam na BALKON  się przewietrzyć z tego wszystkiego po godzinie położyłam się spać

Zasnełam jak niemowlę

Wstałam o 12

Zeszłam na dół i Lula z Wojtkiem robili śniadanie

W-OOOO Kto tu wsatał

E-JA hehe\

L-Emi o której ty poszłaś spać?

E-Nie wiem nie pamiętam ale było poźno

W-Aha a to się piło bez nas

E-Wojto ja nic nie piłam

W-Ja wiem przecież żartuje

L-A co robiła u nas Alex

E-Spała 

L-Co czemu

E-Bo przyszła do mnie o 24:35

L-Co Czemu tak późno?

E-Bo chciała pogadać o Chrisie

L-Aha

W-Emi mogę porzyczyć twojego laptopa Dobra dzięki wiedziałemże moge

E-Nic nie powiedziałam ale weź

L-A gdzie jest Polcia i Justin?

E-Nie wiem chyba spali w Hotelu

L-CO Gdzie

E-W Hotelu Bo Justin zarezerwował pokuj

L-Aha

E-No wiesz chcą mieć też trochę swojej prywatności no nie

L-No tak

E-Dobra ja idę się ubierać na góre ook

L-Ok a Emi

E-Co

L-Pojdziemy razem na zakupy

E-Pewnie

E-Poszłam nagórę ubtałam sie w TOO  i miałam lekki makijaż
Wyszłam na Balkon i zaczełam soie śpiewać LOVE ME

E-Lula weszłą do mojego pokoju i powiedziała

L-Emi jak ty ładnie śpiewasz

E-Dzięki mam chrypkę

L-Ale nawet z Tą chrypką ładnie śpiewsz

E-Lula patrz Chris do nas idzie

L-Nie ja go nie chcę widzieć i nie chcę go ZNAĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ

E-Ja też nie

L-Wszystkie dzwi są po zamykane

E-No i dobrze teraz niech sobie puka a ja go i tak nie wpuszczę

L-Mam taka nadzieje

Chris krzyczał do nas przez Balkon:

CH-dziewczyny proszę was porozmawiajcie ze mną

L-Nie!!!!!!!!!!!!!!!!

E-Idź sobie z Tąd

CH-Nie nie pójdę dopuki nie porozmawiam

L-Emi ja idę na dół się ubrać ok

E-Ok

L-A więc Lula ubrała się w TOOOO

A ja poszłam zobaczyć przez dziurkę

CH-Emi Otwórz mi dzrzwi

Pukał i pukał aż nie mogłam tego wytrzymać otworzyłam Drzwi

___________________________________________________________________________________

Siemka Tu Kamcia wszystkiego dowiecie się w 10 Rozdziale

POZDRAWIAM ; LULĘ OLCIĘ I POLCIĘ NO I OCZYWIŚIE MNIEEEEEEEEEEE

DO NASTĘPNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz