środa, 8 grudnia 2010

Rozdział 12 Pierścionek

Nagle do  sali weszedł
________________________________________


L-Chris co ty tu robisz?

CH-Przyniosłem z Alex róże Emi

E-Chris pomiędzy tobą a Alex w porządku?

CH-Tak wybaczyła mi

E-To się bardzo cieszę

A-Dziękuje a jak ty się czujesz?

E-Źle mam złamaną noge

CH-Ty ciamajdo

A-Chris przestań

A-A jak to sie stało?

E-Oj  Polcia wchodziła do domu i uderzyła mnie drzwiami i spadłam ze schodów i później niczego nie pamiętam

A-Oj Polcia

J-Polcia my lecimy

P-gdzie???

J-No wiesz zapomniałaś

P-Tak

J-z Wojtkiem wybrać pierścionek dla Luli

P-Oj sorki zapomniałam

W-Ej no idziemy

J-No

W-Lula zostaniesz u Emi Z Chrisem i Alex?

L-Tak skarbie a gdzie idziesz?

W-Muszę coś załatwić

L-Ok no to pa

I oni wyszli a Chris powiedział

CH-Lula nie gniewasz się na mnie?

L-Troche

CH-No to przepraszm

W tej samej chwili do sali weszedł Max

M-Emi siostrzyczko co ty tu robisz?

E-Leże daj mi buziaka

M-Już a dlaczego masz nogę w gipsie?

E-No bo mam złamaną

M-Słucham a dlaczego?

E-Maksiu bo spadłam ze schodów a gdzie jest mama

M-Rozmawia z Polcią

E-Aha ale nie krzyczy na nią

M-Nie a ile tutaj jeszcze będziesz?

E-Braciszku nie wiem

M-O mama przyszła

E-Hej mamo

Mm-Emi jak ty się czujesz?

E-Źle noga mnie strasznie boliii

Mm-Dlatego że masz złamaną

E-Mamo to to ja wiem

CH-Dzieńdobry pani

Mm-Dzieńdobry Chris Dzieńdobry Alex i Dzieńdobry Lula co wy tu robicie ?

L,A,CH-Odwiedziliśmy Emi

Mm-Aha

E-Mamo czy kupiłaś mi wodę ?

Mm-Nie ale zaraz pójde i ci kupie

E-Dobrze

45 minut później

L-O już jesteście

W-Tak omineło nas coś?

L-Nie

W-Lula mam coś dla ciebie

L-CO

W-Coś ważnego

L-Ale co

W-Czy przyjmiesz ode mnie ten PIERŚCIONEK?

L-Wojto pewnie że tak

W-Jest

J-A mówiłem że się uda

P-No miałeś rację

CH-Alex ty też byś taki chciała

A-Chris przestań

Przyszłą mama Emi

Mm-Emi proszę wode a ja i Max musimy już iść  ale przegapiłam coś ?

W-Tak

Mm-A co ?

L-Wojto Dał mi pierścionek

Mm-Oooooo Wojto i tak mam być

W-Dziękuje

E-Mamo a gdzie musisz iść z Maksiem?

Mm-Musze jechać do Las Vegas

E-A po co aż tam

Mm-Coś załatwić pa pa trzymaj się

E-Max a buziak

M-Aha zapomniałem

NOI dał mi buziaka była juz 20 45

E-A wy już jedziecie ?

L-No już tak

E-Lula pamiętaj pilnujesz mojego domu

L-Wiem pamiętam

E-TRZYMAM CIĘ ZA SŁOWO PAPA

L-No papa

Po 15 Minutach byli już w domu

L-To co zamawiamy PIZZE

W-Pewnie że tak

J-Ok

L-To ja dzwonie

Lula zadzwoniła po pizze a Justin włączył VIVE

J-Patrzcie lecę w telewizji

W-No łał chłopie

P-Przestańcie ja idę na górę przebrać sie wi piźamę ok

J-Ok

J-I co o której będzie pizza ?

L-O 22

J-Aha

L-Justin a gdzie jest Polcia ?

J-Poszła na górę sie przebrać w piźame

L-No to ja też idę się ubrać w PIŹAME zaraz będe

Dziewczyny ubrały sie w piżame

J-To co oglądamy ?

W-Nie wiem a co chca dziewczyny

L,P-Nie wiem nam to obojętnie

Nagle zapukali

_______________________________________________________


SIEMKA TU KAMCIA WSZYSTKIEGO DOWIECIE SIE W 13 ROZDZIALE 


CZYTAJCIE I DODAWAJCIE KOMA


POZDRAWIAM ; LULĘ ,OLCIĘ , KASIE NOI POLCIE 


DO NASTĘPNEGO NARAZIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz