piątek, 3 grudnia 2010

Rozdział 8 Spotkanie z CHRISEMMMMM

L-Idziemy

_____________________________________________________________________________________-


L-Emi jesteś pewna czy on nam powie co się po między nimi stało?

E-Napewno nam powie

L-Mam Taka nadzieję:)

Gdy doszłyśmy do kawiarni czekał już na nas CHRIS

CH-Hej dziewczyny co robicie

Oczywiśćie dała nam buziaka

E-A siedzimy tutaj z Tobą

L-Chris możesz nam powiedzieć co się wydarzyło po między tobą a Alex?

Ch-A muszę?

E-TAK!!!!!!!!!!!

CH-ok ale to będzie długa historia :(((

L-No mów

CH-Pamiętacie co były 16 urodziny Emi ?

E-tak pamiętam

CH-To wtedy ktoś mi coś dosypał do napoju i nie wiem jak to powiedzieć całowałem się z plastikiem

E-Z którą?

CH-Seleną Grzybem

E-CO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CH-A  Alex to wszystko zobaczyła i powiedziała Chris to z nami koniec

L-Chris ale to też jest twoja wina

CH-Dlaczego?

L-No bo po co usiadłeś z nia przy stoliku to wiadomo że ona ci to wsypała

CH-Lula ciekawie co ty o  tym możesz wiedzieć

L-Ja mogę bardzo dużo o tym wiedzieć

CH-Odwal się ode mnie

E-Jak ty do niej się odnosisz  debilu?

CH-Tak jak powinienem

E-O nie teraz to przegiołeś nie będziesz wyzywał mojej przyjaciółki

L-Mieliśmy rozmawiać o tobie i Alex

CH-Alex mnie wo gule nie interesuje mam ją gdzieś

E-Co nagle masz ja gdzieś a później dzwonisz do Justina i mówsz że źle zrobiłeś i żeby to odkręcił

CH-NO to co moge sobie znaleść inną dziewczynę

L-Przecież ty szalejesz za Alex

CH-Już nie

E-Chris przesadzasz

CH-Ja czy ty

E-CHRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Przestań sie tak zachowywać

CH-Sorki  ale koniec z naszą rozmową narazie

L-Nigdzie nie idziesz zostajesz i gadamy dalej

CH-Sorki ale nie mam ochoty tego ciągnąć

E-Chris stój

CH-Sorki ale nie mam czasu narazie

2 godziny później

Wróciłyśmy do domu była 19:50

E-Jestem wyczerpana a ty?

L-ja też

E-A więc ja poszłam do łazienki

E-Ubrałam się w PIŹAME

Po mnie weszła Lula i też ubrała się w piźame

E-Mam ochote na pizze a ty ?

L-Ja na Hamburgera  Zamawiamy?

E-To ja z Wojtem pizze na pół a ty całego hamburgera ok

L-Ok

A więc zamówiłyśmy

Po 10 minutach przyjechała pizza i Luli hamburger

Zjadłyśmy Wojto zjadł 2 kawałki a ja 4

E-ja jestem pełna

L-Ja też

W-Ja też

L-miśku ty  po 2 kawałkach?

W-Przecież żartuję

BYŁA NOC POLCI PRZYSZŁA Z JUSTINEM DO DOMU I POSZŁA SIE PRZEBRAĆ W TOOOO

A Wojto Ubrał taką PIŹAME

L-Misku jak ty pięknie wygladasz

W-dziękuje skarbie

BYŁA JUŻ 23:30

E-ja idę do swojego pokoju

L-Ok  dobranoc Kolorowych snów ci życzę

E-Dziękuje i na wzajem

E-Dobranoc

L-No papa

Z LEDWOŚCIĄ DOSZŁAM DO GÓRY WESZŁAM DO POKOJU WI WŁĄCZYŁAM LAPTOPA

E-Laptop Gdzie on jest ?

E-Aha dobra mam

Weszłam na gg a Chris miał opis Przepraszam za naszą rozmowę nie zwracałam na to uwagi

Nagle dostałam od niego SMS

SMS wiełam TELEFON

Emi Przepraszam ciebie i Lulę za naszą rozmowę możesz  mi wybaczyć CHRIS odpisz

Odpisałam

Chris sorki ale nie mam ochoty z toba pisać EMI

__________________________________________________________________________

Hejka Tu KAMCIA WSYSTKIEGO DOWIECIE SIĘ W 9 ROZDZIALE

PROSZĘ WAS BARDZO DODAWAJCIE KOMA A JA TEŻ WAM BĘDĘ DODAWAĆ

POZDRAWIAM: LULĘ ,OLCIĘ I POLCIE

KOCHAMMMMMMM   WASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:)

POZDRAWIAM WAS MOCNOOOOOOOOOOOO:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz