poniedziałek, 3 stycznia 2011

Rozdział 22 Niezapowiedziani rodzice!!!

W tym czasie

_______________________________________

E-Jesteś pewien zobaczyć mój pokój??

Pa-Tak skarbie

Weszliśmy do mojego pokoju

Pa-WOW  fajny

E-Dzięki

Usiedliśmy na łóżku

A Patryk zapytał

Pa-Emily ??

E-Tak

Pa-Kiedy będę mógł poznać twoich rodziców??

E-Chyba jutro bo jutro są 16 urodziny Luli

Pa-No to super

E-Tak mam jeszcze młodszego braciszka który bardzo lubi Lulę

Pa-A ile ma lat

E-Heh 3 ale odważny

Pa-No to masz fajnie masz odważnego brata

E-No ooo a jak byłam w szpitalu to tak się o mnie martwił lepiej niz moja mama mowie ci

Pa-A jak ma na imię jeżeli mogę wiedzieć

E-Pewnie że możesz ma na imię Max

Pa-Max mam kolegę który ma na imię Max

A Chris krzyczy z dołu

Ch-Ej zakochana para zamawiamy Hamburgery chcecie???

E-Chcesz hamburgera??

Pa-Jak ty zjesz Emily??

E-Ja zjem z miłą chęcią

Emily krzyczała z góry to nam 2 ok

Ch-Spoko

E-Chodź idziemy na dół

Pa-OK

Zeszliśmy a Lula powiedziała

L-A może tak Patryk został byś na noc??

Pa-Jaa

E-Tak ty miśku

Pa-A nie mam gdzie spać !!]

CH-Jak to  nie  z Emi

E-No właśnie

Pa-A nie będę ciężarem ??

W-Chłopie no co ty

Pa-A co ty na to Emily

E-Ja jestem na Tak

CH-TAK

A-TAK

L-TAK

W-TAK

E-A więc zostajesz??

Pa-No chyba nie mam wyjścia he he

E-No to ja idę na górę zmienić pościel

L-OK

Lula i Alex Usiadły na kanapie

L-Alex jak cos ci powiem to nie powiesz temu nikomu?

A-No co ty

L-A szczególnie Emily ok

A-OK

L-Patryk powiedział że ja mu się podobam

A-COOOOO

L-Wiem  tak samo mnie zdziwiło

A-I co ty teraz z tym zrobisz??

L-Jak narazie trzymam w  tajemnicy bo jutro są moje 16 urodziny i robicie mi imprezę wiem wszystko

A-Kto się wygadał??

L-Yyyyyy Chris Twój

A-A temu to nic nie warto gadać

L-I teraz ani jutro tego nikomu nie powiem bo bardzo mi zależy aby Emily Była na tych Urodzinach z Patrykiem

E-A wy co tak sobie siedzicie same

A-A tak czekamy na hamburgery

L-Właśnie zamówienie przyjechało ja otworzę

Lula poszła odebrać hamburgery i położyła na blacie

L-Macie hamburgery

Każdy podszedł i sobie  woził

Była już godzina 23:30

L-Ja idę ubrać się w piżame

E-Ja też miałam tą piżamę

A-A ja Taką piżamę

Ch-No no dziewczyny super piżamy takie same he he

L-No to co

E-Właśnie no to co

A-A co nie możemy???

W-Możecie

Wszyscy poszli spać

Pa-Emily wyjdźmy na balkon ??

E-PO co

Pa-Chcę ci coś dać

E-Czekaj założę szlafrok

Założyłam i wyszłam na balkon


Pa-Fajny szlafrok

E-Dziękuje co chciałeś mi dać

Usiadł na krzesło a ja mu na kolana i zaczęliśmy się całować najpierw tak delikatnie a później namiętnie

Patryk przyłożył się do tego po całunku

E-A za co to było??

Pa-Tak o na DoBranoc

E-No to bardzo dziękuje

Położyliśmy się do  łóżka i zaczęliśmy robić TO

Po 40minutach przestaliśmy

Pa-Dobranoc Kotku

E-Dobranoc Miśku

I zasnęliśmy

I tak minęła noc

***********************************

RANOOO

Wszyscy byli przy stole oprócz mnie i Patryka

A-A oni co tak długo śpią jest 11

Ch-Ja nie spałem cała noc słyszałem co oni robili

W-Aha rozumiem

W-No co ona już dawno nie miała chłopaka dajcie się jej zabawić:):)

L-Wojto ma rację

Ch-O idą nasze śpiochy

E-Chris mas u mnie plusa

A-No ładnie spaliście o której poszliście spać??

Pa-Ja nawet nie pamiętam która to była godzina

E-Ja też nic

Ch-No ja przez was nie spałem całą noc

E-Dlaczego ??

CH-no co robiliście

E-Chris nie ważne

Ch-Ja żartuje

Poszłam do lodówki i wyciągnęłam TORT

Pa-A po co ten tort??

A-Dla Luli bo dzisiaj jej 16  urodzinkiiiiiiiiiiii

Pa-Ja wiem

E-A sama robiłam żeby lula miała na śniadanie

Pa-Słuchajcie może zaśpiewamy jej  "STO LAT"??

E-Masz rację

Zaśpiewaliśmy jej STO LAT

E-Sorki ale ja idę się ubrać

Ubrałam się w TO

Lula była ubrana w TOO

A Alex w TOO

W , Pa ,  CH-WOW DZIEWCZYNY SUPER

E , L , A -Dzięki

E-Ja i dziewczyny idziemy na zakupy

W-Spoko

Poszliśmy na zakupy

na Imprezę

E-Lula a skąd ty wiesz że robimy ci imprę??

L-Od Chrisa

A-Wiem że to papla

E-Oj nie raz potrafi trzymać buzie na kłódkę

L-Nie raz

A-ale potrafi

Zakupy robiliśmy 3 godziny a w domu

***********************************

Pa-Gdzie one są tak długo

Ch-Na zakupach

W-No my wiemy  tylko tak o on sobie powiedział

Ch-Patryk a ty wiesz że tu jeszcze mieszka Polcia i Justin??

Pa-Nie ten Justin Bieber?

W-Tak on

Pa-Żal i pewnie codziennie władcza Vive i się podnieca że leci w telewizji ??

Ch-Skąd wiedziałeś

W-Każdy już to wie Chris

******************************

E-Dziewczyny a może już do domu ??

A-Emily ma rację już mnie nogi bolą

L-Ok jak chcecie to chodźmy

Doszłyśmy do domu

A-Chłopaki pomóżcie!!

W-Lula daj ja wezmę  od CB

Pa-Emily Daj ja od cb

Ch-A ja od Alex

E-Chłopaki słuchajcie czy zrobiliście już na Tarasie wszystko??

W-Tak spokojnie

A-To my z dziewczynami idziemy się przebrać i zaczynamy imprę ok

Pa-OK

Poszłyśmy się przebrać

Lula Była ubrana w TO

Ja byłam ubrana  w TOO

A Alex była ubrana w TOO

I poszłyśmy na taras

L-E no chłopaki cud

W-Dlaczego

E-Wy to wszystko zrobiliście?

Ch-Tak

E-WOW

A-WOW

L-WOW DZIĘKUJE WAM

2 Godziny później

WSZYSCY PRZYSZLI I WOJTO ZAPROWADZIŁ ICH NA TARAS

JA  Z PATRYKIEM SIEDZIAŁAM W  DOMU NA KANAPIE

Pa-To dzisiaj poznam twoich rodziców??

E-TAK

I zaczęliśmy się całować

Do domu wszedł Max Mama i Tata

Max  powiedział

M-Mamo patrz Emily Się całuje

T-O nie i nic nam nie powiedziała że ma chłopaka to ja przyleciałem aż z Polski tutaj na 16 urodziny Luli wchodzimy do domu i widzimy to

M-Emi Siostro co ty robisz

E-Max Mama Tata

Pa-To to są twoi rodzice??

E-Tak i małą zły Humor

Pa-Masz przechlapane ??

E-NIE wiem poczekaj chwile

E-Hej tato jak ja ci dawno nie widziałam !!!!!!

Uścisnęłam Bardzo mocno Tate

T-Witaj Emily a co tu robisz imprezę i my nic o tym nie wiemy

E-Mówiłam wam

Mm-Powiedziałaś że tylko Ty Wojto Lula Alex i Chris

T-A tu jakieś nie znajomi ludzie

E-Przepraszam

M-A ten koleś to kto to??

E-Mój chłopak Ma na imię Patryk

Mm-Emily przegięłaś i nic nam nie powiedziałaś

E-Mamo przepraszam

Mm-Teraz to mówisz

M-Mamo wybaczymy jej ??

T-Tak ale teraz zapoznaj nas z tym Patrykiem

E-Patryk poznaj moich rodziców i młodszego brata

Pa-Dzień dobry pani panu i Cześć Max

T-Dzień dobry

Mm-Dzień dobry

M-Siemka!

E-Mamo Tato poznajcie Patryka

Zaczęliśmy gadać Jak sie poznaliśmy itd

T-Ale nas zaskoczyliście tylko wszedliśmy do domu i zobaczyliśmy co wy robicie

M-Tak tatuś ma racje ja pierwszy zobaczyłem

E-Max na tarasie jest Lula idź jej złóż życzenia

M-Wiem nie jestem głupi

Max poszedł a my zaczęliśmy temat

Mm-NO to od kiedy jesteście razem ??

Pa-Od 2 tygodni

T-Ile masz lat??

Pa-Jestem w wieku  Emily

T-Aha

Mm-Emily i Patryku proszę mi więcej nie robić takich za mieszanek  że wchodzimy do domu i widzimy jak robicie to dobrze

E-Dobrze mamo

W pewnym momencie Przyszła Lula

______________________________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

JEST 22 ROZDZIAŁ WIEM KRÓDKI


I WIEM ŻE WYSZEDŁ MI NUDNY

PROSZĘ DODAJCIE MI KOMA PLISSSSSSSSSSSSSSSS

POSTARAM SIĘ W 23 ROZDZIALE O COŚ LEPSZEGO

POZDRAWIAM LULĘ OLCIĘ I POLCIĘ

BUZAKI DLA WAS

KOCHAMMM  WAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROSZĘ O KOMA

2 komentarze:

  1. Suuuper czekam na następny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny czekam na następny i on wcale nie jest krótki hehe

    OdpowiedzUsuń