sobota, 8 stycznia 2011

Rozdział 24 Tensknota Za PATRYKIEM!!!!!!!

I zaczęłam płakać

______________________________________________________


Rozryczałam się gorzej niż mój młodszy braciszek

Do mojego pokoju wszedł Chris

E-Chris co ty tu chciałeś??

Ch-Pogadać czemu nie byłaś na całej imprezie??

E-Nie ważne

Ch-Masz mi powiedzieć no i dlaczego płaczesz

E-Patryk ode mnie odszedł

Ch-Zerwał z tobą???

E-Nie !!!

Ch-No to jak odszedł??

E-Poszedł a  miał zostać na noc i powiedział że jutro spotkamy się w skateparku

Ch-Po co masz przyjść do skate parku ??

E-Sama nie wiem ale kazał mi przyjść bo musimy porozmawiać ??

Ch-Ale o czym on chce porozmawiać ????

E-Chris NIE WIEM!!!!!

Ch-OK ale już nie płacz dobrze ???

E-Dobrze Chris kładź się spać

Ch-OK no ja idę na dół jak coś to ja z nim mogę porozmawiać

E-Nie dzięki

Ch-Dasz sobie rade ??

E-Dam

Chris poszedł na dół spać a ja wyszłam na balkon i zaczęłam układać piosenkę o miłości


O to tekst tej piosenki




Nigdy nie będę Twoja,
Żadne zaklęcia nie pomogą w tym.
Nigdy nie będę Twoja,
Nie warto wierzyć w potłuczone sny.

Nigdy nie będę Twoja,
I to już jest nieodwracalna rzecz.
Nigdy nie będę Twoja,
Choć to jest wszystko, czego dziś chcę.

Nigdy nie będę Twoja,
Wszystko umiera we mnie zamiast żyć.
Nigdy nie będę Twoja,
Tylko wciąż serce chce dla Ciebie bić.

Nigdy nie będę Twoja,
Już nie poznaje noc to jest czy dzień?
Nigdy nie będę Twoja,
Choć to jest wszystko, czego dziś chcę.

Nigdy nie będę Twoja (nie będę Twoja, aaa)
Nigdy nie będę Twoja (nie będę Twoja, aaa)

Nigdy nie będę Twoja,
Po głowie krąży wciąż ta sama myśl
Nigdy nie będę Twoja,
I poza tym nie liczy się już nic.

Nigdy nie będę Twoja,
Ty nie wiesz ile mnie kosztuje to.
Nigdy nie będę Twoja,
By żyć z tym nie staczając się na dno.

I usłyszała to Lula

L-WOW Emily jak ty to wymyśliłaś ??

E-Tęsknię za Patrykiem i układam takie piosenki

L-Ułóż taką dla mnie i dla Wojtka !!

E-Spróbuję

L-OK

E-Lula ty się mną nie przejmuj ok???

L-Ale Emily

E-Słucham cię

L-Ja się o CB po prostu martwię rozumiesz??

E-Tak

L-Ale o co chodzi??

E-Dzisiaj ci wszystko opowiem bo teraz idę spać jest już 2:45

L-OK Dobranoc

E-Dziękuje i nawzajem

Poszłam spać i  śnił mi się Patryk

Czułam się jak by weszły we mnie demony

Byłam opętana za Patrykiem

Lula Wojto Alex i Chris usłyszeli mnie i wszyscy do mnie przyszli

L-Emi co ci jest

A-Chris zrób coś

Ch-Ale  co ???

W-Ja się tym zajmie

L-Wojto ty

W-Tak ja tylko przynieście mi świeczkę i zapałki szybko

Lula z Alex pobiegły na dól

L-Gdzie jest ta głupia świeczka !!!

Była przestraszona

A-Mam idziemy

L-Proszę

W-dzięki odejdźcie stąd

Wojto zrobił mi przelewanie wosku

W-ej no co jest czemu to nie działa ??

Powiedział sobie w myślach

L-Miśku co jest ja nie chce jej stracić

W-Lula spokojnie

L-Ja  nie mogę  być spokojna

W-Chris zrób Luli sok z marchewki cytryny i ziemniaka szybko

Ch-Ok spoko gościu

A-Idź z Chrisem ja tutaj zostanę

Wojto robił przelewanie wosku 3 godziny

A-Wojto dlaczego to tak długo trawa???

W-Bo to musi tyle trwać bo ona  wygląda jak by była opętana rozumiesz ??

A-Tak

W-Cicho coś mam wołaj wszystkich

A-Lula Chris szybko do Emi do pokoju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L-I co z nią

Ch-Co tam masz 

W-Literka P wyszła jej na czole

A-Czyli

L-P jak Patryk

W-NO ona tęskni za Patrykiem

A-Trzeba mu to jutro powiedzieć

W-Nie bo jak mu to powiemy to Emily się o tym dowie a ona nie może tego wiedzieć bo będzie miała koszmary

Ch-A z skąd ty to wszystko  wiesz????

W-Bo  wiem

L-Śpijmy u Emily w pokoju proszę

W-OK

CH-OK

A-OK

L-Dzięki wam

I poszliśmy spać

RANOO

E-CO wy tu robicie ????

W-Śpimy

E-Dlaczego i czemu tutaj jest świeczka w pokoju i jest ma moim biurku wosk??

L-Yyyyyy

W-NO bo nie było prądu

E-aha ok

Idziemy na śniadanie

Zrobiliśmy KANAPKI Z POMIDOREM

Ch-Ale pycha mniam

A-No a tutaj macie SOK POMARAŃCZOWY

E-Dzięki

W pewnym czasie

___________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

DODAJCIE MI KOMA

JEST 24 ROZDZIAŁ WIEM NUDNY

25 DODAM JAK BĘDZIE 6 KOMÓW

A UPEWNIAM JEST CIEKAWY WARTO PRZECZYTAĆ

POZDRAWIAM LULĘ OLCIĘ POLCIĘ I KASIĘ

DZIEWCZYNY TYLKO WY MI ZOSTALIŚCIE

KOCHAM WASSSSSSSSSS

DO NN

6 komentarzy:

  1. suuper!! czekam na rozdział 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nn polcia dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. pliss napisz następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ;D czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko był ten rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten rozdział nie był taki nudny jak piszesz czekam na 25 :)

    OdpowiedzUsuń