czwartek, 20 stycznia 2011

Rozdział 26 Spotkanie z Patrykiem

Nagle spotkałam Patryka

____________________________________

Włączyłam dyktafon i zaleliśmy rozmowę

Pa-Hej Lula

L-Cześć usiądźmy ok

Pa-OK

L-Możesz mi powiedzieć dlaczego z tobą i Emily koniec??

Pa-Tak mi podoba się ktoś inny !

L-Ale kto??

Pa-Yyy  muszę ci powiedzieć?

L-Tak !!!!!!!!!!!!!!

Pa-NO to jest pewna dziewczyna ale ona już ma chłopka

L-ale jaka głąbie

Pa-Znasz ją !!

L-TY masz mi tu powiedzieć a nie ja mam zgadywać mów  kto to

Pa-To jesteś TY

L-Co ja

Pa-Tak ale ty  masz Wojtka

L-Tak a po za tym ty mi  się nie  podobasz

I strzeliłam mu liścia aż na policzku miał mój odcisk dłoni 

Pa-A to za co ?

L-Domyśl  się

Pa- NO nie wiem

L-Ja mam chłopaka a ty do mnie startujesz myślisz przecież jak Wojtek się o tym dowie to cie zabije !! Daj spokój odpuść sobie mnie kumasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pa-Ale Ty jesteś najładniejsza na świecie

L-Nie moje przyjaciółki są najładniejsze a Emily jak się o tym dowie że ty zakochałeś się we mnie to od niej tak oberwiesz uuu chłopie nie wiesz co cię czeka

Pa-Emily się o tym nie dowie!!

L-Dlaczego nie masz zamiaru jej powiedzieć kto ci się podoba ??

Pa-Nie

L-Wiesz co ci powiem jesteś głupi !

Pa-Yyy dlaczego?

L-No bo Emily jest ładna a ty ją zostawiłeś dla mnie jak ja cię nie chce bo mam ładniejszego chłopaka od ciebie rozumiesz?

Pa-Tak ale Emily nie może się dowiedzieć że ty mi się podobasz

L-Właśnie że się dowie  to od CB

Pa-Nieeee ja jej tego nie zrobię

L-A właśnie że tak powiesz jej prawdę

Pa-Nie sorki ale ja już lecę

L-No kurcze szkoda że nasza rozmowa się skończyła

Pa-NO

L-A ty dałeś się nabrać

Pa-Czemu

L-Ja cię przez ten czas nagrywałam hahaha

Pa-Jak ????????

L-Normalnie narka

PODJECHAŁ PO MNIE SAMOCHÓD

E-Lula wsiadaj !!!

L-Z miłą chęcią

WSIADŁYŚMY DO AUTA I POJECHALIŚMY DO DOMU

E-Co ty się z nim spotkałaś?

L-Tak

E-Wiesz dlaczego mnie zostawił ?

L-Tak dowiesz się wszystkiego w domu

Dojechaliśmy do domu po  15 minutach

E-A wy gdzie się wybieracie ??

A-No na basen

E-Ale ja nie mam na sobie stroju

Ch-No to idź załóż

Poszłam założyć STRÓJ

L-WOW Fajny

A-SUPER

W-ZAJEFAJNY

Ch-MI się podoba

E-Lula a ty gdzie masz strój

L-Idę założyć

Lula miała taki STRÓJ

E-Jak zwykle fajny a ty Alex

A-Zobaczysz na basenie

Pojechaliśmy na basen

PO 30 MIN BYLIŚMY

E-Dzień dobry my chcieliśmy 5 biletów na podwójny basen

G-(gościu od biletów)-Dobrze proszę a cy na ten basen tylko wy ??

E-Tak my sami

G-Proszę bardzo;)

E-Dziękuje

I poszliśmy na basen

Zobaczyłam Strój Alex

E-Alex Alex Alex fajny strój

A-Dzięki

I poszłyśmy pływać

Nagle na basenie

________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

JEST 26 ROZDZIAŁ

BĘDZIE 5 KOMÓW BĘDZIE 27 ROZDZIAŁ

PODOBA WAM SIĘ TEN ROZDZIAŁ NAPIŚCIE W KOMIE

CZY PODOBAJĄ WAM SIĘ STROJE 


NAPIŚCIE W KOMIE 

POZDRAWIAM; OLCIĘ POLCIE I LULE 

DO NN;)

6 komentarzy:

  1. Mi się podobają stroje są zajebiste rozdział wyszedł ci fajnie i dodaj jak najszybciej 27;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny stroje też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajefajny rozdział stroje tez ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne i to i to i dodaj jak najszybciej 27 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra.!!
    Czekam na nn
    Olcia xD

    OdpowiedzUsuń