wtorek, 18 stycznia 2011

Rozdział 25 Zerwanie ;(

W pewnym czasie

___________________________________


E-Hej a może wybierzemy się na jakiś basen??

A-Mi pasuje

Ch-Mi też

L-Spoko

W-A kiedy?

E-Nie wiem a która jest godzina ?

A-12:45

E-UPS

Ch-Co jest

E-NIC muszę lecieć

L-Gdzie

E-Umówiłam się z Patrykiem w sketeparku

A-Aha no to przebieraj się w coś luźnego

E-Wiem a Chris nie wiesz gdzie jest moja DESKA??

Ch-Na tarasie

E-Aha dzięki

Poszłam się przebrać w TO

E-Wychodzę papa

L-PA

W-Nara

Wyszłam dojechałam do parku o  13

Usiadłam na ławkę

Nagle Ktoś zakrył mi oczy dłoniami

TO BYŁ PATRYK

Pa-Hejka

E-Hej co słychać

Pa-Nudy

E-Słuchaj a możesz wybierzesz się z nami na Basen

Pa-A kiedy

E-NIe wiem zadzownie wrazie czego

Pa-Z miłą chęcią

E-NO to fajnie

Pa-Emi słuchaj muszę ci coś powiedzieć

E-Zamieniam się w słuch heh

Pa-Przykro  mi to mówić ale z Nami koniec

E-CO A ja cię zaprosiłam na basen

E-A tak wogule to dlaczego z nami koniec?

Pa-No bo mi podoba się ktoś inny

Zaczełam go wyzywać

Pa-Emily przestań !! ja tego nie chciałem

E-Nie wcale to dlaczego to zrobiłeś ?

Pa-Bo mi się podoba ktoś inny rozumiesz

E-Tak nie jestem głupia

POJECHAŁAM Z PARKU DO DOMU

Wbiegłam do domu rozpłakana

A-Emily co się stało

E-NIe ważne

Ch-Powiedz nam

E-Twój pojebany kuzyn ze mną zerwał

Ch-CO

L-CO

W-CO

A-CO

Ch-Ale dlaczego ??

E-nie wiem powiedział że podoba mu się ktoś inny

E-Sorki ale chcem być sama

Poszłam do swojego pokoju

L-Jak on mógł jej to zrobic

Ch-Jak ja mu  Jebnbe aż  w szpitalu wyląduje

A-Chris przestań!!!!!!!!!

A-Mam plan

W-Jaki

A-Lula pogdasz z nim i wtedy on ci powie dlaczego z Emily zerwał

L-Dobry pomysł zadzwonię do niego

Wziełam TELEFON i do niego  zadzwoniłam

ROZMOWA TEL.... Z PATRYKIEM

L-Hej PAtryk to ja Julia możemy się spotkać?

Pa-Po co

L-Po rozmawiać

Pa-Ale kiedy

L-Yyy Nie wiem a kiedy ci pasuje

Pa-Jutro o 11;30

L-Ok no to spoko do jutra

******************************

W-Słuchajcie damy Luli dyktafon
A-PO co

W-Żeby mogła nagrać dlaczego Patryk zerwał z Emily

L-Dobry pomysł i pokażemy to nagranie Emi

W-Wchodzę w to

A-Ja też

Była już 23:00

L-Emi chodź Polcia dzwoni

Zeszłam na dół

E-Daj ją mi do telefonu

ROZMOWA Z POLCIĄ

E-Hejka Polcia jak tam

P-A dobrze w Japoni jest super

E-No to dobrze przynajmiej ty się dobrze bawisz

P-Emily Co jest

E-Patryk ze mną zerwał

P-Słucham

E-NO

P-Ale dlaczego?

E-Powiedził że podoba mu się ktoś inny

P-Ale z niego dekiel

E-Heh pozdró Justina ok

P-OK ja kończę papa buziaki

******************************

Poszliśmy spać

Tak mineła noc

RANEK

W-Lula wstawaj czas na spotkanie

L-Masz rację

Ubrałam się w TOO

I wyszłam z domu

Nagle spotkałam Patryka

____________________________________

Hejka to ja Kamcia

SORKI ŻE NIE DODAWAŁAM ALE BYŁAM ZAJĘTA

A TERAZ JESTEM  CHORA MAM GRYPĘ

DODAM 26 ROZDZIAŁ JAK BĘDZIE ZNOWU 6 KOMENTARZY

TERN ROZDZIAŁ WYSZEDŁ MI DO BANI

POZDRAWIAM : OLCIĘ POLCIE I LULE

DO NN

6 komentarzy:

  1. super!! :D i mam nadzieję że szybko wyzdrowiejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :) szkoda tylko że taki nudny ale to nic :D wyzdrowiej szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuuuuuuuper :D życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny fajny :D zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajeboski :D zdrowiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebisty :D powrotu do zdrowia życzę :) xD

    OdpowiedzUsuń