sobota, 22 stycznia 2011

Rozdział 27 Basennnn ale FRAJDA ;)

Nagle na basenie

________________________________________

E-CO ty tu robisz ??

L-Yyy Wyjdź stąd!!!

Pa-Nie przyszłem powiedzieć Emily dlaczego nie jesteśmy razem !!

L-Patryk proszę nie teraz

Pa-Dlaczego??

A-Zepsujesz jej cały humor

Pa-Nie interesuje mnie to chcem mieć to z głowy

E-No to chodź na bok

Odeszliśmy  na bok i on mi powiedził

Pa-Emily nie jesteś my już razem bo mi się podoba Lula

E-Co !!!!!! Lula ona ma chłopaka

Pa-Wiem ale mnie to nie obchodzi

E-Wiesz a może cię bedzie to obchodzić powiedz to Wojtkowi

Pa-Nie !!!!!!

E-Dlaczego ????

Pa-Bo nie

E-Aaa i tu cię mam boisz się go

Pa-Ja mam się go bać

E-Tak

Pa-A wcale że nie

E-Yhy jasne jasne no to dlaczego mu nie powiesz że podoba ci się Lula

Pa-No bo nie i tyle

E-Wiesz co jak wrócimy z basenu ja mu to powiem

Pa-Nie ja mu to powiem PROSZĘ a po zatym masz ładny strój

E-Dzięki ale nie zmieniaj tematu !!! Idź mu powiedz !

Pa-Ok ide już idę

Pa-Siemka Wojtek moge na słowo ??

W-Pewnie że tak

Pa-Yyy ale nie pobijesz mnie ??

W-Nie ale o co chodzi ?

Pa-No dobra

Pa-PODOBA MI SIĘ TWOJA DZIEWCZYNA

W-CO Słuchaj O nie Lula jest Moja i tylko moja jeżeli tkniesz ją Alex Polcię lub Emily nie żyjeż rozumiesz?

Pa-Tak ale ty mi nie zabronisz

W-Nie chcesz się przekonać ??

Pa-Tak

W PEWNYM CZASIE ZACZĘLI SIĘ BIĆ O JULIĘ

L-Chłopaki przestańcie !!!!!!!!!!!!!!

W-Skarbie ty się mu podobasz

L-Ale ja go nie chcę i wo gule nie  zwracam na niego Uwagi bo ja KOCHAM CB

W-Wiem że mnie Kochasz ja ciebie też ale on nam tylko zepsuje życie

L-Nie nie zapomnij o nim i tyle zrób to dla mnie PROSZĘ

W-Dobra ale Upiekło ci się

Pa-Wiem

Pa-Daje sobie luz z Lulą  Powiedział w myślach

L-A więc Patryk co masz do powiedzenia Emily ??

Pa-Yyyy Nic a co niby bym miał powiedzieć jak ja z nią nie jestem !!

Ch-Wynoś się z tąd

Pa-O kuzyn się odezwał cud

A-Daj mu spokój

E-Hej przestańcie już Patryk proszę obuść basen

Pa-Spoko już wychodzę

PATRYK WYSZEDŁ A MY ZACZELISMY PŁYWAĆ

WSKOCYŁAM DO WODY TAK SZYBKO ŻE WSZYSTKICH OCHLAPAŁAM

L-O  ty Emily

Ch-Ale ci się dostanie hehe

A-Emily sama miałam wskoczyć

W-NA NIĄ

E-AAaaaaaaa Boję się Mamo pomocy oni mnie utopią heh

W-Śmieszne Emily !!

E-Wiem bo mój tekst hehe

Ch-Emily nie przejmujesz się Patrykiem ??

E-Nie bo nie chcę przegapić takiej fajnej zabawy płaczem

L-Wskakujemy do basenu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W-NA EMILYY

WSKOCZYLIŚMY DO BASENU I ZACZĘLIŚMY SIĘ CHLAPAĆ

PO P 15 MINUTACH WSZYSCY WYSZLI  Z BASENU WYTRZEĆ SIĘ

ja miałam taki RĘCZNIK
 

Chris miał taki RECZNIK
Alex miała taki RĘCZNIK

Wojto miał taki RĘCZNIK

A Lula Taki RĘCZNIK

W-Fajne macię ręczniki

Ch-Ty też

I tak wyschliśmy i pojechaliśmy do domy a w domu czekała na nas

_____________________________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

MACIE 27 ROZDZIAŁ

CHCĘ WAM PODZIĘKOWAĆ I POWIEDZIEĆ ŻE JESTEŚCIE SZYBCY W TYCH KOMENTARZACH

CHCĘ WIEDZIEĆ CZY PODOBAJĄ WAM SIĘ MOJE ROZDZIAŁY

I TAK  FAJNIE JE SIĘ WA CZYTA ŻE CHCECIE NASTĘPNE

ODPIŚCIE MI W KOMIE

PODWIESZAM KOMENTARZE JEŻELI TAK LUBICIE CZYTAĆ

DODAM 28 JAK BĘDZIE 9 KOMÓW

POZDRAWIAM ; OLCIĘ POLCIE I LULE

I MOICH FANÓW BLOGA

BUZIAKI DLA WASSS

DO NN

10 komentarzy:

  1. sssssssuuuupppeerrr ;D ja chcę już następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :) czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zajeboski chce następny dodaj jak najszybciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny fajny ;) czekam na 28 :) pozdro :* xD

    OdpowiedzUsuń
  5. suuuuuuuuuper :) chcem 28 xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę pisać jaki fajny jest twój blog bo słowa tego nie opiszą :) wszyscy czekają na 28 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. super dodaj jak najszybciej 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebisty ;D my chcemy już 28!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  9. zajefajny :) niech już nadejdzie 28 ;D XD

    OdpowiedzUsuń