środa, 5 stycznia 2011

Rozdział 23 Imprezka do bani dla Emily

W pewnym czasie przyszła Lula
______________________________________

T-Witaj Lula STO LAT!!!!!!!!!

L-Dziękuje

Mm-A gdzie Max ??

L-Max z Wojtem się bawi

E-Lula tata przyleciał aż z Polski

L-Wiem bo do pana dzwoniłam

E-Tato to prawda ??

T-Tak prawda

E-I ja nic o tym nie wiem

DO DRZWI ZAPUKAŁ

E-Otworzę

E-Justin Polcia Witajcie

P-Emily wszystko w porządku i mnie przytuliła

E-Tak a dlaczego pytasz??

P-Nie boli cię już noga

E-Nie wczoraj 3 miesiące ściągneli mi  gips

P-No to super ja idę na taras

E-OK

P-A Emily kto ten gościu???

E-Patryk to mój chłopak

J-COOO

E-NO

J-To nas nie ma w domu a ty Emi  ma chłopaka

E-Wy lepiej powiedcie jak tam w Hotelu

J-A dzisiaj Lecimy do  Japoni

E-CO do Japoni i ty Polcia się zgadzasz??

P-Tak a dlaczego niee

E-Nie wiem nie boisz się

P-Ja no co tyyy

I tak skończyliśmy rozmawiać

Poszliśmy na taras i bawiliśmy się na urodzinach Luli

W-A teraz Prezenty

L-Wojto daj spokój

W-Lula Wszystkiego najlepszego ten PREZENT jest ode mnie proszę

L-Dziękuje Miśku Bardzo ładny kolor heh 

Ch-A ten ode mnie i Alex Chris dał jej TOO

E-No a to dla MOJEJ KOCHANEJ PRZYJACIÓŁKI TOOOO

L-Emily dziękuje ile na to wydałaś ty jesteś mądra ??

i tak się bawiliśmy a w domu został Patryk ....

Poszłam zobaczyć do domu a go w domu nie było

E-Patryk jesteś

A on był na górze na Balkonie

E-Dlaczego patrzysz z Balkonu niż być tam z nami?

Pa-Emily czuje się źle czy moge jechać do domu??

E-I mnie zostawisz

Pa-Zobaczymy się  jutro o 12 w skete parku ok

E-Dobrze

Pa-Bądź ubrana  wygodnie

E-Dobrzę będę

Patryk poszedł do samochodu a ja patrzyłam z balkonu jak on odjeżdza

Poszłam do swojego pokoju przebrać się w TOO

L-Wojto gdzie jest Emily

W-Nie wiem

L-Przecież ona teraz ma mi mówić miłe słowa

W-Niech ją zastąpi Alex

L-OK ty powiedz Alex a ja idę do Emii

Lula poszła szukac Emily a Wojto powiedział Alex

W-Alex zastępujesz Emily

A-COO a gdzie ona jest

W-Lula poszła do  niej

A-OK a gdzie jest taka karteczka

W-Czekaj już ci ją  dam

Wojto dał Alex karteczkę z życzeniami

A Emily była zamknięta w swoim pokoju

L-Emily otwórz

E-Nie Lula  chcem zostać sama

L-Dlaczego

E-Potrzebyję prywatności

L-Ale otwórz

E-NIe

I tak Lula zeszła na dół

A ja zasnełam

I spałam aż do 24

I Zeszłam na dół bo byłam głodna

E-Gdzie są moje żeliki

CH-Skończyły sie

E-Chris wystraszyłes mnie

CH-masz kupiłem ci dzisiaj bo wiedziałem że będziesz chciała

E-Dzieki

Wziełam żelki i poszłam na górę

I włączyłam sobie telewizor

Leciała ViVa piosenka

Leciała Natalia Kukulska " Wierność jest nudna"

Zobaczcie sami to ta piosenka



http://www.youtube.com/watch?v=uTC0qeYKhxY

I przypomniał mi się  PATRYK!!!

Zaczęłam płakać 

________________________________
HEJKA TO JA

Piosenka NATALI KUKULSKIEJ JEST FAJNA

MI SIĘ PODOBA JEŻELI WAM SIĘ PODOBA TO NAPIŚCIE W KOMIE

POZDRAWIAM OLCIĘ POLCIĘ I LULĘ

DO 24 ROZDZIAŁU

3 komentarze:

  1. Rozdział 23 wyszedł ci fajjnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. supcio supcio supcio czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowski rozdziałek !!
    czekam na następny :*
    Olcia

    OdpowiedzUsuń