piątek, 12 listopada 2010

Rozdział 1 JUSTIN:)

E(Emi) Cześć mamo

m<mamcia< dzień dobry słońce

t<tata<  oj nie nie mówdo niej   tak

E. dzięki tato a kiedy wy idziecie do pracy?

M. Ja wychodzę juz zaraz a tata za godzine

E. to znaczy ze muszę pilnować Maxsa

M. Tak. A mam pytanie pójdziesz z nim na plac zabaw o 13?

E. tak mamo pójdę

M.dziękuje:)

Zjadłam śniadanie i poszłam do łazienki . Ubrałam się w TO

I poszłam zobaczyć czy Max jeszcze spi a spał bardzo słodko.

T. Emily ja już wychodzę do pracy papa

E. Dobrze tato buziaki.

Nagle dostałam SmS od Luli .

Hej Emi śpisz jeżeli nie to zadzwoń.

A więc zadzwoniłam .

ROZMOWA TELEFONICZNA

E.Hej Lula co chciałaś ?

L(czyli Lula)  hej Emi posłuchaj co byś powiedziała na to zebyś do mnie o 13 wpadła

E. Sorki ale nie moge musze pilnować Maxsa.

L. Aha to możesz wpaść z nim czekam za 30 min masz byc ok .

E. ok Papa Lula.

KONIEC ROZMOWY.

Słyszałam głos Maxsa a więc poszłam do góry zobaczyć czy wstał .

E. Hej Max wyspałeś się ?

M.  Tak ale coś mi sie bardzo brzydkiego śniło .

E.  Aha  Max choć zrobię ci śniadanie bo będziemy szli do Luli ok.

M.  Do Luli hura  a bedzie królik?

E.Tak będzie będziesz się z nim bawił a ja będe rozmawiała z Lulą ok

M. To zrobisz mi płatki z mlekiem?

E. tak już są gotowe siadaj i jec

M. dziekuje

E.Smacznego?

Gdy Max już zjadł i się ubrał wyszłam z nim do Luli.

W tym czasie  spotkałam Justina.

J(czyli Justin) Cześć Emi gdzie idziesz ze swoim braciszkiem

E. A do Luli bo dzwoniła żebym przyszła do niej porozmawiać.

J.  Aha.Pozdrów ją ode mnie ok

E. Ok Papa dozobaczenia

J. Czekaj

E co

J.  A przyjdziesz z Lulą o 17:35 do mnie na dyskoteke?

E. Chyba przyjdziemy ok

J. Ok papa 

Oczywiście dał mi buziaka jako przyjaciel a nie chłopak



L.Hej Maxsiu chodź królik na ciebie czeka .  Nakarmisz go ?

M. Tak nakarmie .


NAGLE W LULI POKOJU ZOBACZYŁAM

_____________________________________

Hejka tu Kamcia wszystkiego dowiecie się w następnym rozdziale papa

PROSZE O KOMCIE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz