piątek, 25 lutego 2011

Rozdział 31 Niespodzianka Wrócili z Japoni!!

Nagle zaczął się Film

__________________________________________________

Pa-Cicho ja oglądam

E-A czy ja coś mówię ??

Pa-Nie dobra zaczyna się

Jedliśmy popcorn .....

Patryk kupił 4 duże popcorny

Ja zjadłam 1 i troszkę

Oglądaliśmy film tylko w tym czasie zadzwonił do mnie telefon

E-Ups kto do mnie dzwoni ja pójdę odebrać ok

Pa-Ok tylko szybko wracaj

E-Dobrze wrócę

Zadzwonił do mnie JUSTIN !!!

ROZMOWA TELEFONICZNA :

J-Hej Emily

E-Justin Wow jaka niespodzianka że ty do mnie dzwonisz coś się stało ??

J-No coś ty

E-A powiedz mi jak tam w Japonii??

J-Nom super Polcia się tak spaliła że maskara

E-No widzisz  musi unikać słońca

J-Nom a ty gdzie jesteś ??

E-Ja w Kinie :)

J-Z  kim ??

E-Z Patrykiem

J-Wróciłaś do niego ??

E-Tak

J-No to super a co  oglądacie??

E-Tylko mnie kochaj

J-Ale ja cię kocham jako przyjaciółkę heh

E-Ty masz Polcie heh

J-Wiem !!

E-Nom a kiedy wracacie ??

J-Yyy Nie wiem

E-Jak najszybciej macie wrócić bo Alex Chris Lula Wojto Ja I Patol za wami Tęsknimy !!

J-Tak no to odwróć się z Tyłu

E-Justin

______________________

Koniec rozmowy zobaczyłam Polcie i Justina

E-Czemu ty mi nie chciałeś powiedzieć przez telefon że już jesteście

P-Bo to miała Być  niespodzianka

E-I jest  !!! Polcia chodź tu do mnie

Przytuliłam ją i nie chciałam jej puścić

P-Ok już dosyć heh

E-Jaka  ty spalona mamo czy ty to widzisz heh

J-No w domu już byliśmy no to przyjechaliśmy do Wass

E-No to chodźmy na film

Weszliśmy  na salę

E-Miśku zobacz kto przyjechał z Japonii

Pa-Polcia i Justin co wy tu robicie

P-Siedzimy heh

J-Nie przyjechaliśmy już do domu bo tam tak nudno że masakra

E-Chcecie Popcorn ??

J-Dawaj mi tu jeden ale to już !!!!

P-Justin ty łakomczuchu heh

J-Co chcę Popcorn po prostu

Pa-Polcia daj na luz

P-Hahah Ok no to co oglądamy dalej ??

E-No tak

PO 45 MINUTACH SKOŃCZYŁ SIĘ FILM

P-A może chodźmy na LODY jest dopiero godzina 15:50

J-No właśnie  Ja stawiam

Pa-Ja mogę iść

E-ja też

J-Emily a po za tym ślicznie wyglądasz

E-Dziękuję

I poszliśmy na te lody

Doszliśmy do cukierni i zamówiliśmy

Po 10 minutach dostaliśmy lody i zjedliśmy

J-Ale pycha

Pa-Nom

P-Ja bym wolała jagodowe

E-A ja truskawkowe

J-No co ja mam poradzić że były tylko orzechowe

Pa-Ni dziewczyny  nie narzekać

E-A czy ja narzekam heh

P-Ja tez nie narzekam !!!

P ,E- My tylko żartujemy

o godzinie 16 poszliśmy do domu

Doszliśmy do domu i zaraz patrzymy a na tarasie jakieś przyjęcie

E-Lula co tu się dzieje ??

L-Nic organizujemy przyjęcie z przyjazdu Justina i Polci

Pa-Aha ok a gdzie jest  Chris ??

A-W pokoju na gorze

Pa-Aha ja zaraz wrócę ok

E-Ok a ja idę się przebrać

Patryk poszedł do Chrisa

Ch-Siema

Pa-Siema mam  pytanko ?

Ch-Dawaj

Pa-Czy ja bym mógł jutro poprosić was o pomoc ?

Ch-Po co ?

Pa-Bo chcę się zaręczyć z Emily

Ch-Aha a ona o tym wie??

Pa- Nie a co mam jej powiedzieć

Ch-Nie ok dobra pomożemy Ci

Pa-Dzięki ja idę na dół dawaj ze mną

Ch-Już!!

A-Lula gdzie jest Emily ??

L-W pokoju poszła się przebrać

A-Aha zaraz wrócę

Alex przyszła do mnie

E-Jak wyglądam ??

A-Super

I poszliśmy na dół się bawić

Ta impreza trwała do 23:30

Ok o godz 24 poszłam na balkon

Pa-Ciepło  no nie ??

E-Nom

I po 15 minutach poszłam spać

Tak minęła noc

Rano

Pa-Chris wszystko gotowe ??

Ch-Tak spokojnie

Pa-OK

Ja wstałam o 12:40

Ubrałam się w TO

I zeszłam na dół

w tym czasie

_________________________

Hejka to ja Kamcia

Macie 31 rozdział

Jak wam się podoba napiście w komie

Następny będzie jak pojawi się 8 komów:)

Pozdrawiam Olcię Lulę i Polcię

Do NN

8 komentarzy: