wtorek, 22 marca 2011

Rozdział 32 Niespodzianka dla Emily!!♥

W tym czasie

_________________________

Chris zawołał Patola

Ch-Patol Emily idzie chodź tu !!

Pa-Ok jak wyglądam ??

Ch-yyy Nie narzekam może być masz pierścionek??

Pa-Mam

E-Hej chłopaki co tam ?

Ch-Yy nudy a po za tym Ślicznie wyglądasz

E-Dziękuje

Pa-Ej to moja laska Skarbie ślicznie wyglądasz??

E-Dzięki

A więc wszyscy byli wystrojeni

E-Eee mogę wiedzieć o co chodzi??

L-Chyba tak

W-Powinna Skarbie

A-Patryk dawaj

Pa- OK Emily czy Przyjmiesz ode mnie ten PIERŚCIONEK??

E-Czy ty mi się oświadczasz?

Pa-Tak to co przyjmiesz?

E-Jasne

Pa-Hura

Ch-Jest wiedziałem

E-Aha cieszę się bardzo

A-Emily jestem szczęśliwa że przyjęłaś pierścionek

E-Super

Nagle wszedł mój Braciszek

M-Emi co tu się dzieje? muszę wiedzieć

E-Patryk się mi oświadczył tak samo jak Chris Alex i Wojto Luli !!!

M-Aha a mama wie??

E-nie a są z Tobą rodzice??

M-Tak mama poszła po sok wiesz a tatuś jest przy samochodzie

Nagle wszedł Tata

T- Emily co tu się dzieje

E-Tato wiem że możesz mieć mi za złość ale Patryk mi się oświadczył

T-CO???

Pa-Jestem bardzo szczęśliwy z Pańską córką i obiecuje że jej nie skrzywdzę

T-Mam taką nadzieje Emily Jestem szczęśliwy że to właśnie twój ukochany

E-Dzięki a jak myślisz jak przyjmie to mama ??

T-No ja nie wiem na pewno dobrze

E-Jesteś pewien ??

T-Tak o właśnie jest przy samochodzie idź jej powiedz

E-OK trzymaj za mnie kciuki

T-Dobrze

I poszłam do mamy

Mm-Hej córeczko

E-Mamo możesz być niezadowolona

Mm-Dlaczego ??

E- Patryk mi się oświadczył

Mm-Co proszę hehe żartuję

E-O co chodzi

Mm-Bo ja sama chciałabym abyście byli razem

E-Słucham

Mm-No to co Ci powiedziałam

E-Aha chodź do środka

I weszłyśmy  do domu

Mm-Ale impreza

E-Nom

Wszyscy sobie tańczyli nawet Tata poprosił mnie do Tańca to był CUD

Po 5 godzinach skończyła się impreza wszyscy poszli do domu

Pozegnałam sie z rodzicami i z Maxsiem

Przebrałam się w TOO i poszłam spać byłam padnięta

Była już godzina 23:50

Tak minęła mi noc

Rano

Pa-Słońce wstawaj

E-Jeszcze godzinka

Pa-Ale już jest 13:00

E- No to jeszcze 30 minut plx

I tak minęło 30 minut wstałam

Poszłam do łazienki

Ubrałam się w TO

Ch-Ślicznie wyglądasz

E-Yyy no nie wiem ja idę do skateparku i ślicznie wyglądam ??

W-Tak

E-Idzie ktoś ze mną do skateparku

L-Ja

E-Ty

W-Ty

A-Ty

Ch-TY

Pa-Ty

L-Tak  ja ja

Nagle dojechaliśmy do skateparku a tam

__________________________________________

Hejka to ja Kamcia

Sorki ze tak długo nie dodawałam ale dużo nauki i powoli dodajecie komy

bez urazy wiem ten rozdział wyszedł mi głupio

Pozdrawiam Olcię Lule I Polcię do

NN

7 komentarzy:

  1. I like it :D
    Dodawaj szybko następny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A Emily będzie z Justinem??

    OdpowiedzUsuń
  3. S.U.P.E.R.!!!!!
    Kiedy nn kochanie?

    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamcia zajebisty rozdział
    Jestem pod wrażeniem
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio ja chcę nn szybko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Next rozddział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie nowa osoba ?







    Twój Kaiik:)

    OdpowiedzUsuń