środa, 23 lutego 2011

Rozdział 30 Cieąg dalszy Urodzin!!!

NAGLE KTOŚ WSZEDŁ DO DOMU

______________________________________

TO BYŁ MAKSIU

WSZYSCY ZAŚPIEWALIŚMY "STO LAT"

I DALIŚMY MU PREZENTY !!

Mm-Emily przygotowaliście to super

E-Mamo ale to nie cała niespodzianka

T-A co jeszcze

E-Maksiu idź na chwlikę do Patryka on ci gdzieś zaprowadzi OK

M-OK a i Emily dziękuje za urodziny jesteś moja najlepszą siostrą

E-Dziękuje a dasz mi buziaka ??

M-Tak jasne

I dał mi buziaka był słodki??

Mm-No to co to za niespodzianka go czeka

E-Wiecie że on uwielbia konie to na przyjęciu są 2 koniki :)

T-A skąd one są ??

E-Od Patryka wujka

Mm/T-Czyli ty i Patryk jesteście razem ?

E-Yy Tak przepraszam że wam nic nie powiedziałam

T-Nic nie szkodzi

Odeszłam od rodziców i  poszłam do Patryka i Maksia

Pa-Pokazać mu??

E-Jasne

M-WOW to są koniki z mojego snu

E-Heh to są koniki od Patryka wujka podziękuj  mu

M-Patryk dzięki za konie jesteś najlepszym chłopakiem mojej siostry

Pa-Dzięki młody

E-Maksiu wskakuj na konia

M-Nie mogę :(

Pa-Czemu ??

M-Bo nie ma kto mnie trzymać :(:(

E-Oj Max nie smutaj Wojto  chce cie trzymać :)

M-Aha no to ja idę do Chrisa Alex Luli i Wojtka

E-Ok pa

Pa-Emily Chodź na górę

E-Po co ??

Pa-Zobaczysz :):)

Poszliśmy na górę i zaczęliśmy się całować

Najpierw buziaczek a później Namiętnie

I zaczęliśmy robić TO

Rzucił mnie na łóżko a w tym momencie weszła Lula

L-Ups Sorki nie wiedziałam że ten mogłam zapukać już mnie nie ma

Pa-Nie spokojnie co  chciałaś

L-Emily chciałam ci powiedzieć że twoja Mama  z Tatą pojechali do domu a ty masz się opiekować Maksiem

E-Lula zrobisz coś dla mnie ??

L-Tak a co ??

E-Przypilnujesz Maksia PLX

L-Nie nie jestem niańką

E-Lula proszę tak ładnie

Pa-On i tak teraz jeździ na koniu

L-No dobra niech ci bedzię


No I Lula wyszła z Pokoju a my dokńczyliśmy to co robiliśmy

Pa-Emily wiesz że jesteś Kochana ??

E-Tak Wiem

Była juz godzina 16:30

Tata przyjechał po Maksia i się z nim pożegnałam

Poszłam do łazienki przebrać w Piżame

Pa-ślicznie wyglądasz

E-Dziękuje skarbie

Pa-Ok no to ja spadam

E-Zostań u nas na noc

Pa-Nie mogę

E-Dlaczego ???

Pa-Bo nie mam gdzie spać :/

E-Jak to nie masz a ze mną?

Pa-Jeżeli chcesz to zostanę

Zeszliśmy na dół

Oglądaliśmy wszyscy TV

I ja powiedziałam

E-Alex gdzie są moje ŻELKI ??

A-W szufladzie

I je wziełam

Oglądaliśmy serial "Prosto w Serce"

E-Ten serial jest fajny

Ch-Ja go za bardzo nie lubię

W-Aha a ja lubię

Skończyliśmy oglądać była 21:30

Ja z Patrykiem Poszliśmy na górę

On wyszedł na Balkon a ja czytałam książkę

Pa-Kotuś co czytasz??

E-Książkę  heh

Pa-Jaką

E-Dla dziewczyn

Pa-Ale jaki tytuł

E-Przeciez wież że ja się z tobą przedrzeźniam

Pa-To powiesz jaką ??

E- " I WCIĄŻ JĄ KOCHAM "  a co ?

Pa-Nic

Skończyłam czytać o 23 i poszliśmy spać

PATRYK PRZYTULIŁ MNIE I SPALIŚMY TAK PRZEZ CAŁĄ NOC

WSTALISMY O 13;30

MIELIŚMY IŚĆ DZISIAJ DO KINA

PATRYK ZESZEDŁ NA DÓŁ ZROBIĆ NAM ŚNIADANIE

ZROBIŁ NAM KANAPKI Z POMIDOREM A DO TEGO SOK JABŁKOWY

I PRZYNIÓSL NA GÓRĘ

OBUDZIŁ MNIE ZAPACH PATRYKA

E-O śniadanie do łóżka dziękuje

I DAŁAM MU BUZIAKA

Pa-A tak zrobiłem

E-Aha pyszne te  kanapki

Pa-A pójdziesz ze mną do kina ??

E-A  na co ??

Pa- "TYLKO MNIE KOCHAJ"

E-Ale ja CB kocham heh

Pa-TO co pujdziesz?

E-Pujdę a o której

Pa-Za 15 minut

E-Co wybiegłam z łóżka  to daj mi 5 minut

Ubrałam się w TO

I zeszliśmy na dół

E-Słuchajcie my idziemy do kina !!!!!!!!!!!!

Pa-Daj kluczyki

Wsiedliśmy do mojego AUTA

I pojechaliśmy byliśmy na miejscu o 14

I weszliśmy do kina

Patryk kupił bilety

I weszliśmy na salę

Nagle zaczoł się Film

__________________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

MACIE 30 ROZDZIAŁ

TROCHĘ NUDNY ALE DA SIĘ CZYTAĆ

DODAM NASTĘPNY JEŻELI POJAWI SIĘ  RÓWNIEŻ 8 KOMÓW

POZDRAWIAM ;  OLCIĘ LULĘ POLCIE . ORAZ OLIMPIĘ

ONA MA WYJECHAŁA DO ATLANTY

POZDRAWIAM JĄ I WAS DZIEWCZYNY

DO NN

8 komentarzy: