wtorek, 15 lutego 2011

Rozdział 28 Niespodzianka!!!!!!!

I tak wyschliśmy i pojechaliśmy do domy a w domu czekała na nas

_____________________________________________________________

Niespodzianka!!!!!!!!!!

E-Mama Tata Max co wy tu robicie ?

Mm-Odwiedzamy cię

M-No właśnie ja cie tak długo nie widziałem a za 2 dni mam urodziny

L-Ty masz urodzinki ?

M-Tak dlatego przyjechaliśmy

E-Ok chodź tu do mnie braciszku

Uściskałam Braciszka tak długo go nie widziałam go bardzo długo

L-Emily chodź na chwilkę

E-Ok poczekaj Max ok

L-Mam pomysł ??

E-Lula co znowu

L-Urządzimy Maksiowi urodzinki

E-Dobry pomysł !!!!

L-Wiem bo mój  heh

E-A więc Max będzie spał w pokoju na górze a rodzice w salonie

L-Nom

A-Emily co tu się dzieje ??

E-Nic rodzice nas odwiedzilii

A-Wiem widze a co tak sobie rozmawiacie ?

L-Max obchodzi za 2 dni urodziny

E-zrobimy mu takie urodziny że je zapamięta !!

A-Wchodzę w to

Po paru godzinach poszłam do skateparku

Ubrałam się w TO

Ch-A ty gdzie się wybierasz ?

E-Do skateparku!!

W-Aha

Wyszłam z domu i pojechałam na desce do skateparku

A tam Były

Nasze plastiki

Selena i Demi

S-Ooo Demi zobacz kto jest w skateparku

D-TY Przecież ty jeździć nie umiesz Emily !!!!

E-Ja a co dopiero Ty

D-Ja umiem !!!!!!

E-Jasne Jasne chyba w snach !!  A po za tym do skateparku  chodzi się w luźnych ubraniach a nie w spódniczce i szpilkach

D-Ale ja wole tak

E-Aha chyba na desce chcesz sobie nogi połamać rozumiem

D-YYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!  Cy ty zawsze musisz mi dopiec ???

E-Najwidoczniej 

D-A więc w takim razie Jutro o godzinie 12 :00 Jest  wyścig pomiędzy mną a tobą Emily

E-Ok spokojnie

Odjechałam od nich i pojechałam na najwyższą rampę

A tam był

________________________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA

MACIE 28 ROZDZIAŁ

WIEM TROCHĘ NUDNY I GŁUPIII!!!!

JAK WIDZICIE ODWIESIŁAM I ZMIENIŁAM TROCHĘ STYL TEGO BLOGA PODOBA WAM SIĘ NAPIŚCIE W KOMIE

DODAM NASTĘPNY JEŚLI POJAWI SIĘ 5 KOMÓW

POZDRAWIAM : OLCIĘ LULĘ I POLCIE

I CHCĘ OGŁOSIĆ ŻE  18 LUTEGO SĄ URODZINKI OLCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DO NN

6 komentarzy:

  1. Super ci wyszedł i się ciesze że odwiesiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra rozdział.
    Czekam na następny/!/!
    Jestes niesamowita!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu Cudny!.!
    Nie musisz ogłaszac całemu światu że mam niedługo urodziny xD hehe
    Olcia!.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomysł!
    napisz książke na pewno przeczytam xD
    Czekam na nn
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste! Czekam NA 29 rozdział! Boskie!

    OdpowiedzUsuń