sobota, 2 kwietnia 2011

Rozdział 33 Rozmaowa Patryka z Emily ♥♥♥♥

Nagle dojechaliśmy do skateparku a tam

__________________________________________

Justin w towarzystwie naszych plastików

E-Lula ja muszę coś zrobić Demi po prostu do niego zarywa

L-No to na co czekamy

E-Hej Justin co słychać

D-EE czy nie widać że on ma już towarzystwo ??

E-Nie za bardzo

J-Właśnie Demi i Selena zapomniałem wam o czymś powiedzieć

S-O czym ?

D-Właśnie o czym ??

J-Brzydko wyglądacie za dużo makijażu na buzi

S-No to co

J-A ja nie przepadam za plastikami KUMACIE??

D-Jasne

I pojechaliśmy na wielką rampę

L-Justin co ty robisz ?

J-Yyy Nie za bardzo wiem o co ci chodzi

E-Podlizujesz się do Demi wiesz jak to widać

J-No to co  nie mogę ??

L-Hello ty masz swoja dziewczynę

J-No to co ale w każdej chwili mogę z nią zerwać

E-Ani  mi się waż zrobisz to Polci to ja nie wiem co ci zrobię

J-A kto powiedział że ja chcę z nią zerwać

E-Yyy Ale na to wygląda

J-Na co Emily posłuchaj ja i Polcia będziemy razem

W tym czasie podjechała Polcia

P-Hej miśku

J-Hej skarbie

E-OK to my zjeżdżamy na dół PAA

P-Paaa

P-Justin Co ty robiłeś w towarzystwie Plastików

J-Matko Polcia ja tylko z nimi rozmawiałem

P-Ok ale powiedz mi o czym

J-Zaprosiły mnie i CB na imprezę

P-Co i ty masz zamiar iść ??

J-Skarbie a dlaczego nie?

P-Nic tak pytam

J-Mam nadzieje że zemną pójdziesz

P-Jeśli pójdzie jeszcze Alex Chris Emily Patol  Lula i Wojto

J-Ok pójdziemy wszyscy

P-Thx

J-Idziemy na lody ?/

P-Nie dzięki mam zamiar troszkę pojeździć na desce a ty ??

J-Ok no to zostaniemy

W tym samym czasie na deskach przyjechali do nas Emily Lula Wojto Chris Alex I Patol

Pa-Siema wszystkim

E-Hej

Pa-Emily musimy porozmawiać

E-OK Sorki zaraz wrócę

Odjechaliśmy od towarzystwa i pojechaliśmy na ławkę

E-Co chciałeś

Pa-Yyy Nie będzie to łatwe

E-Mów o co kaman

Pa-Wyjeżdżam

E-CO

Zareagowałam bardzo spontanicznie

Pa-Wyjeżdżam

E-Miśku gdzie ??

Pa-Nie daleko stąd

E-Mniej więcej

Pa-Do Las Vegas

E-Aha no to jedź

PA-Yyy Nie będziesz płakać ??

E-Niby dlaczego miałabym płakać ???

Pa-Nie wiem bo na początek zareagowałaś spontanicznie

E-Wiem ale nie wiedziałam gdzie jedziesz

Pa-Aha dzięki za szczerość

E-Też CIĘ KOCHAM !.!\

Pa-Ja CB też

E-A na ile jedziesz ??

Pa-Na 4 miesiące ??

E-Co proszę ale będę cię mogła odwiedzać

Pa-Oczywiście

E-Aha ok

Po godzinie pojechaliśmy wszyscy do domu ja idę się przebrać

Ubrałam się w TO

P-Nie ma jak to dres no nie ??

J-Jasne

P-Cicho siedź pytałam Emyli a nie CB

J-Ok już się zamykam

E-To ja zamówię PIZZĘ

L-OK

Ch-Będzie mniam ???

A-Tak

Pa-Ona zamawia pyszną

Zadzwoniłam po pizzę

ROZMOWA TELEFONICZNA

E-Dziędobry chciałabym zamówić pizzę

G-(Gostek)-Dobrze nie ma sprawy

E-Ale to poproszę 6 pizz

G-Ok jaka

E-Bylę jaką oby była

G-Ok za 15 minut będzie

E-Do widzenia

____________________________

Pa-I co zamowiłaś

E-Tak aż 6 :)

L-Dla kogo aż tyle

A-Yyy Dla nas

Po 15 minutach przyjechała pizza

J-Otworze

G-Proszę pizzę

J-Prosze tu pieniądze

G-Dziękuję i smacznego

J-Dziękuje

Pizza przyjechała

Położyłem pizzę

Nagle

______________________________________

HEJKA TO JA KAMCIA!

MACIE 33 ROZDZIAŁ

WIEM NUDNY

DODAM NASTĘPNY JEŚLI POJAWI SIĘ 8 KOMÓW

POZDRAWIAM OLCIĘ POLCIĘ LULE

DO NN !!!!!!!!!!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Super rozdział chce następny ale to już !! Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział!Ania chcem nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajefajne! Chcę jeszcze!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovciam your bloga xD Heh
    ! No poprostu kocham! Dawaj szybko nn, bo zjem ćmę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweetaśny rozdziałek
    I love you
    Olcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział! Jest już 8 komów. Dodawaj nn!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nn? SUPER!

    OdpowiedzUsuń